Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

646
RoyVdW wrote:
Image
Voor €30 nieuw via Kapaza met verzending. Vond ze wel €10 per game waard. Nostalgie en leuke platinums die pittig zijn op crushing maar wel haalbaar blijven voor een casual gamer :cool:

@Divided; Hoe is het nu afgelopen met Ascension??
Ligeiro heeft me kunnen helpen en me laten weten dat het op een verkeerd adres was geleverd. Dus heb het terug :)

Wat wel heel straf is; ik had daarvoor al een mail gestuurd naar bpost en kreeg enkele dagen geleden een brief met excuses en ze zeiden dat ze me jammer genoeg niet konden helpen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

648
NTGSruler wrote:Mooie deal Roy die Uncharted Collection! Wil ik ook wel nog in huis halen eigenlijk maar niet de volle pot voor betalen...
Even zoeken hè was van plan om nog minder te geven 25 bv. Maar dit was goedkoopste die ik vond en had al 10 afgeboden inc verzending dus verkoper wou niet lager wat begrijpelijk is. Snap ook niet wrm die nieuw 50 kost dat is veel te duur. Hoeveel wil jij geven?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

650
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:Mooie deal Roy die Uncharted Collection! Wil ik ook wel nog in huis halen eigenlijk maar niet de volle pot voor betalen...
Even zoeken hè was van plan om nog minder te geven 25 bv. Maar dit was goedkoopste die ik vond en had al 10 afgeboden inc verzending dus verkoper wou niet lager wat begrijpelijk is. Snap ook niet wrm die nieuw 50 kost dat is veel te duur. Hoeveel wil jij geven?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
30 euro wat jij hebt gegeven lijkt mij acceptabel.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

651
dividedx11 wrote:Ligeiro heeft me kunnen helpen en me laten weten dat het op een verkeerd adres was geleverd. Dus heb het terug :)

Wat wel heel straf is; ik had daarvoor al een mail gestuurd naar bpost en kreeg enkele dagen geleden een brief met excuses en ze zeiden dat ze me jammer genoeg niet konden helpen...
Gelukkig heb je nog hulp gehad, lijkt me zo'n standaardbrief die ze sturen...
Image
Image
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

658
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Met dat mijn examens gedaan zijn
Image
Topgame :)
Had deze eigenlijk op release gekocht voor ps3 (had nog geen ps4) maar omdat deze versie blijkbaar veel minder was dan die van de ps4 heb ik hem gaan omwisselen. Sindsdien lang gewacht om hem voor een voordelige prijs te kunnen kopen.
Image