Re: PlayStation Plus

682
Mr.Wolf wrote:Veel mensen denken dat we volgende maand Crypt Of The Necromancer gaan krijgen. Geen idee of het echt zo gaat zijn of niet.
Zou inderdaad kunnen gebeuren, omdat die op de eerste dinsdag van de maand uitkomt. Maar we zullen moeten wachten op de echte aankondiging ;)

Het is wel een leuke game, ik heb hem op steam een aantal uren gespeeld en het is erg vermakelijk.
Image

Re: PlayStation Plus

684
NTGSruler wrote:
Mr.Wolf wrote:Veel mensen denken dat we volgende maand Crypt Of The Necromancer gaan krijgen. Geen idee of het echt zo gaat zijn of niet.
Heb ik ook ergens gelezen. Hopelijk weer niet teveel Indie shit deze maand.
Voor de ps3 mogen ze wel nog eens een deftige game geven. Daar zou toch keuze genoeg moeten zijn denk ik dan. South park the stick of truth bijvoorbeeld :cool:

Verder ben ik zééér tevreden met ps+
Image

Re: PlayStation Plus

686
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
Mr.Wolf wrote:Veel mensen denken dat we volgende maand Crypt Of The Necromancer gaan krijgen. Geen idee of het echt zo gaat zijn of niet.
Heb ik ook ergens gelezen. Hopelijk weer niet teveel Indie shit deze maand.
Voor de ps3 mogen ze wel nog eens een deftige game geven. Daar zou toch keuze genoeg moeten zijn denk ik dan. South park the stick of truth bijvoorbeeld :cool:

Verder ben ik zééér tevreden met ps+
Voor PS3 hadden we toch wel deftige games hé deze maand. MoH en Dragon's Age.

South Park zou wel nice zijn. :P Voor PS4 mogen ze wel eens launch game geven. Knack bijvoorbeeld. Dat zou toch wel eens moeten kunnen nu é.
Image

Re: PlayStation Plus

687
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
Heb ik ook ergens gelezen. Hopelijk weer niet teveel Indie shit deze maand.
Voor de ps3 mogen ze wel nog eens een deftige game geven. Daar zou toch keuze genoeg moeten zijn denk ik dan. South park the stick of truth bijvoorbeeld :cool:

Verder ben ik zééér tevreden met ps+
Voor PS3 hadden we toch wel deftige games hé deze maand. MoH en Dragon's Age.

South Park zou wel nice zijn.
Image
Voor PS4 mogen ze wel eens launch game geven. Knack bijvoorbeeld. Dat zou toch wel eens moeten kunnen nu é.
Dat is wel waar :)
Last edited by Kolm on 23 Jan 2016 11:37, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Image