Re: Het budgetgaming-topic

214
daviduvel wrote:Used Sale in Game Mania. 3 halen 2 betalen.

Dit telt niet voor PS4 en Xbox One games
Damn en ik ging vanaf volgende week niets meer uitgeven :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

216
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:
daviduvel wrote:Used Sale in Game Mania. 3 halen 2 betalen.

Dit telt niet voor PS4 en Xbox One games
Damn en ik ging vanaf volgende week niets meer uitgeven :p
koop het dan nog deze week :idea:
you smartass :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

219
Marty wrote:Media Markt heeft op moment weer een 3=2 actie op dvd's, blurays en games
Is dit nog steeds en ook voor PS4? Anders morgen eens langsgaan. En daarbij dit topic is goed, maar alles wat in de winkel staat afgeprijsd wil ik er nog niet aan geven. Internet tweedehands blijft goedkoper zelfs met die 2+1 acties als je lang genoeg zoekt.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

220
RoyVdW wrote:
Marty wrote:Media Markt heeft op moment weer een 3=2 actie op dvd's, blurays en games
Is dit nog steeds en ook voor PS4? Anders morgen eens langsgaan. En daarbij dit topic is goed, maar alles wat in de winkel staat afgeprijsd wil ik er nog niet aan geven. Internet tweedehands blijft goedkoper zelfs met die 2+1 acties als je lang genoeg zoekt.
Het klinkt mss raar, maar als Marty iets over Media Markt plaatst, is het vaak alleen van toepassing in Nederland. In de Belgische mediamarkt gebeurt zoiets bijna niet. Ze hebben zelfs verschillende websites.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

222
RoyVdW wrote:Games zijn in NL ook duurder heb ik de indruk? Vreemd dat MM dat hier niet doet. Hebben ze dan een aparte directie die beslissingen neemt ofzo qua afprijzingen/promoties/solden?
Het zal ook wel te maken hebben met de verschillende regels van de landen omtrent kortingen en solden. Vb de soldenmaand en de sperweek die eraan vooraf gaat kennen ze niet in nederland.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

224
Ik had het over het feit dat elk land waarschijnlijk zijn eigen management heeft, doordat ieder europees land nu eenmaal een andere regelgeving kan hebben omtrent verkoopacties. Je moet ze eigenlijk zien als allemaal verschillende winkels. Dus zo kan het dat nederland een actie heeft en belgië niet, en ook omgekeerd.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

225
Evolve ==> 10 euro in GM
Destiny (PS3) ==> 4 euro in Fnac gent
Risen 3 (PS3) ==> 4 euro in Fnac gent
Singstar (PS4) ==> 5 euro in Fnac Gent
Killzone Shadow Fall Season Pass ==> 1 euro in Fnac Gent
Driveclub ==> 11 euro in Fnac gent
Saints Row (PS4) ==> 12 euro in Fnac gent
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image