Jazeker, qua series: The Wire, Game of Thrones, Breaking Bad, True Detective S1, Les Revenants, Coupling, Firefly, Black Sails, Spartacus, Sherlock, Penny Dreadful, Dexter, Wire in the Blood, The Newsroom, Band of Brothers, Daredevil, Misfits, Fringe, Futurama, Rick & Morty, ...Ligeiro wrote:is er iets dat ge eigenlijk wél goed vind?Tjeefkeuh wrote:Arrow heeft een aantal ok schrijvers, die afwisselen met een paar enorm slechte.gamerke1992 wrote: Arrow is een zeer goede serie, met hier en daar eens mindere episodes.
Re: Welke serie volg je momenteel?
437Deadliest Catch is gedaan dus...
Flash S2
Sleepy Hollow S2
The Strain S2
Wayward Pines
Bear Grylls
Flash S2
Sleepy Hollow S2
The Strain S2
Wayward Pines
Bear Grylls
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
438eergisteren eindelijk Jessica Jones uitgekeken
Binnenkort eens beginnen aan Arrow seizoen 3, en daarna seizoen 4 van Grimm eindelijk beginnen bekijken
Voor de rest ben'k ook American Horror Story Freakshow aan't doorworstelen.. slechtste seizoen tot nog toe
Binnenkort eens beginnen aan Arrow seizoen 3, en daarna seizoen 4 van Grimm eindelijk beginnen bekijken
Voor de rest ben'k ook American Horror Story Freakshow aan't doorworstelen.. slechtste seizoen tot nog toe
439Zojuist Fargo seizoen 2 uitgekeken ,
Fargo 9/10
Hoewel seizoen 1 mij meer boeide vind ik de serie erg verslavend en interessant!
Goede acteurs en realistisch neergezette setting, Heb erg genoten! Ben daarom benieuwd of er een 3de seizoen aankom..
En ik ben benieuwd of de serie nou echt zo waargebeurd is dan wat het beweerd want ik zou na seizoen 2 spontaan gaan twijfelen na bepaalde dingen te hebben gezien
Fargo 9/10
Hoewel seizoen 1 mij meer boeide vind ik de serie erg verslavend en interessant!
Goede acteurs en realistisch neergezette setting, Heb erg genoten! Ben daarom benieuwd of er een 3de seizoen aankom..
En ik ben benieuwd of de serie nou echt zo waargebeurd is dan wat het beweerd want ik zou na seizoen 2 spontaan gaan twijfelen na bepaalde dingen te hebben gezien
440Nee die is niet waargebeurd. Heb die vraag ook al gesteld maar op Wikipedia staat het uitgelegd waarom er aan het begin altijd die tekst komt. Vond deze serie ook geloofwaardig en de eerste beter dan de tweede. Freeman is een goede acteur.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
441Vanaf deze week terug Flash, Arrow en Supernatural.
Gisteren zou ook Legends of Tomorroww begonnen zijn, dus die ga ik zeker bekijken.
Eind januari gaat X-files ook verder/opnieuw van start, die wil ik zeker bekijken!
Gisteren zou ook Legends of Tomorroww begonnen zijn, dus die ga ik zeker bekijken.
Eind januari gaat X-files ook verder/opnieuw van start, die wil ik zeker bekijken!
443Ik wil het ook zien, maar 't zijn maar 6 afleveringen heb'k ergens gelezenSanity penguin wrote:Vanaf deze week terug Flash, Arrow en Supernatural.
444Black Sails S3 is veelbelovend begonnen, en ik ben zeer benieuwd naar Ray Stevenson die nu meedoet.
445Ik zal wachten tot dat alle afleveringen uit zijn en dan kijken.Tjeefkeuh wrote:Black Sails S3 is veelbelovend begonnen, en ik ben zeer benieuwd naar Ray Stevenson die nu meedoet.
446Toon8 wrote:Ik zal wachten tot dat alle afleveringen uit zijn en dan kijken.Tjeefkeuh wrote:Black Sails S3 is veelbelovend begonnen, en ik ben zeer benieuwd naar Ray Stevenson die nu meedoet.
448Nee inderdaad. Ik dacht ook dat geïmpliceerd werd dat hij dat was.Toon8 wrote:ah ok, vond dat dat niet zo duidelijk was.Tjeefkeuh wrote:
450Ik kijk nu de netflix original shadowhunter. Best leuke serie, alleen wel irritant dat ik een week moet wachten voor een nieuwe episode