Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3271
W.O.L.F. wrote:+++ Gisteren gaan babysitten bij het buurmeisje, eerst was het lang groot verdriet omdat mama en papa weg waren, maar tiktak en prutsen met de knopjes van mijn gsm maakte veel goed en uiteindelijk was ze heel vrolijk en ging zonder problemen slapen, heerlijk :)
+++ met0t0 die mee gaat en mij hetlp, alles is zo veel makkelijker samen :)
+/- Laatste dag studeren, hopelijk lukt het eh
--- Hopelijk houden ze zich aan hun woord en moet ik morgen op het examen niet werken met 'R' (R is een statistisch computerprogramma, wij werken met 2 programma's, namelijk SPSS (waar je gewoon om knopjes drukt en dingen instelt om te krijgen wat je zoekt) en R (waarin je elk commando moet intypen en je dus ook geen spatie te veel of te weinig mag zetten)) Ik ben heel slecht in computertaal omdat ik te nonchalant ben, ik zal heel snel een spatie typen waar er geen mag staan en vind dan maar eens terug wat uw fout was :(

Komt dat nog op tv?? :silly:
Grote jeugdsentiment want dat keek ik toen ik baby was :saint:

+++ goedemorgen iedereen
+++ gisteren voor het eerst met onze zoon van 5 maanden gaan zwemmen in het zwembad, wat een leuke ervaring was dat en wat heeft hij genoten!
+++ binnenkort weer zwemmen denk ik
Image

3272
Colossus wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Gisteren gaan babysitten bij het buurmeisje, eerst was het lang groot verdriet omdat mama en papa weg waren, maar tiktak en prutsen met de knopjes van mijn gsm maakte veel goed en uiteindelijk was ze heel vrolijk en ging zonder problemen slapen, heerlijk :)
+++ met0t0 die mee gaat en mij hetlp, alles is zo veel makkelijker samen :)
+/- Laatste dag studeren, hopelijk lukt het eh
--- Hopelijk houden ze zich aan hun woord en moet ik morgen op het examen niet werken met 'R' (R is een statistisch computerprogramma, wij werken met 2 programma's, namelijk SPSS (waar je gewoon om knopjes drukt en dingen instelt om te krijgen wat je zoekt) en R (waarin je elk commando moet intypen en je dus ook geen spatie te veel of te weinig mag zetten)) Ik ben heel slecht in computertaal omdat ik te nonchalant ben, ik zal heel snel een spatie typen waar er geen mag staan en vind dan maar eens terug wat uw fout was :(

Komt dat nog op tv?? :silly:

+++ goedemorgen iedereen
+++ gisteren voor het eerst met onze zoon van 5 maanden gaan zwemmen in het zwembad, wat een leuke ervaring was dat en wat heeft hij genoten!
+++ binnenkort weer zwemmen denk ik
op de site van ketnet staan enorm veel afleveringen van tiktak

3275
Sora_Lizard wrote:
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote: Mocht ik niet doodsbang zijn van naalden dan ging ik ook!

+/- Ik heb het gevoel dat het examen gaat lukken, maar ben bang dat dat zo een vals gevoel is terwijl ik toch redelijk zeker ben dat het een juist gevoel is, twijfel dus :think :
donating blood and semen.. voor het laatste hebt ge geen naalden nodig : p
+++ Voor dat laatste heeft W.O.L.F. alleen een met0t0 nodig. ;)
Wel, je kan ook eicellen doneren, maar daar komen wel naalden bij kijken, je moet jezelf inspuitingen geven zodat er meerdere eicellen tegelijk 'rijpen' en 'geoogst' kunnen worden...
Colossus wrote:Komt dat nog op tv?? :silly:
De buren bekijken ze via play, telkens reeksen van een half uur, ik weet perfect hoe elke aflevering in elkaar zit ;)

+++ Examen ging goed
+/- Nu nog veel werk voor masterproef en stage dingen in orde brengen

3277
gamerke1992 wrote:++++ WEEKEND :party:
+++ Ik had er zo veel nood aan, wat een zware week...
+++ Eindelijk nog eens kunnen gamen morgen
+++ biertje drinken :bier:
Bij mij is het dus andersom. Ik werk enkel in het weekend twee keer 12 uur en heb dezelfde arbeidsvoorwaarden als een voltijdse die 37u werkt vijf dagen. Dus ik heb elke week vijf dagen weekend en ik verveel me dikwijls ook daarom dat ik nu een aantal platinums snel heb behaald door de zee aan tijd. Ben blij dat ik morgen terug kan gaan werken in principe dan heb ik iets nuttig te doen. Ga ook nog iets door de week zoeken want amai zo thuiszitten is niks voor mij, maar ik vind het wel goed qua werkomstandigheden ivm loon :smug:
Last edited by RoyVdW on 22 Jan 2016 17:35, edited 1 time in total.
Image

3278
RoyVdW wrote:
Bij mij is het dus andersom. Ik werk enkel in het weekend twee keer 12 uur en heb dezelfde arbeidsvoorwaarden als een voltijdse die 37u werkt vijf dagen. Dus ik heb elke week vijf dagen weekend en ik verveel me dikwijls ook daarom dat ik nu een aantal platinums snel heb behaald door de zee aan tijd. Ga ook nog iets door de week zoeken want amai zo thuiszitten is niks voor mij, maar ik vind het wel goed qua werkomstandigheden ivm loon :smug:
In het weekend werken geeft inderdaad wel veel voordelen als het over loon gaat. Zo verdien ik 's nachts en op zondag het dubbele. Op zaterdag is dat 65% meer + mijn wachtvergoedingen.
Image

3279
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:
Bij mij is het dus andersom. Ik werk enkel in het weekend twee keer 12 uur en heb dezelfde arbeidsvoorwaarden als een voltijdse die 37u werkt vijf dagen. Dus ik heb elke week vijf dagen weekend en ik verveel me dikwijls ook daarom dat ik nu een aantal platinums snel heb behaald door de zee aan tijd. Ga ook nog iets door de week zoeken want amai zo thuiszitten is niks voor mij, maar ik vind het wel goed qua werkomstandigheden ivm loon :smug:
In het weekend werken geeft inderdaad wel veel voordelen als het over loon gaat. Zo verdien ik 's nachts en op zondag het dubbele. Op zaterdag is dat 65% meer + mijn wachtvergoedingen.
Ik werk enkel overdag van 6 - 18u. Anders moeten ze teveel betalen. Zaterdag 50% premie en zondag 100%. Nacht is nog eens 50% extra er bovenop dus dat gaan ze niet doen en anders zou het ook oneerlijk zijn tov andere werknemers. Wij krijgen ook elke feestdag door de week extra uitbetaald en als die op zondag valt moeten we niet werken dus werk ik maar één dag in twee weken. Zo is het goed want 's nachts werken is niet goed voor gezondheid. In feite is elke dag voor mij hetzelfde, maar sommige willen hun weekend niet opgeven want uw sociaal leven gaat er wel wat op achteruit merk ik want ik ga slapen ipv uitgaan met de rest omdat ik om 5u op moet en ook moe ben omdat ik altijd sta en rondwandel aan de machine.
Image

3284
Ligeiro wrote:--- ik zit nu op spoed, omdak zo dom ben geweest van met een mes in mijn vinger te zitten. Kga hechtingen krijgen. Ook al een spuitje voor tetanus gekregen
+++ ik mocht wel direct meekomen, anders moet ge op spoed soms uren wachten
Sterkte en beterschap!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

3285
Ligeiro wrote:--- ik zit nu op spoed, omdak zo dom ben geweest van met een mes in mijn vinger te zitten. Kga hechtingen krijgen. Ook al een spuitje voor tetanus gekregen
+++ ik mocht wel direct meekomen, anders moet ge op spoed soms uren wachten
Niet leuk!

++++ Genieten van het (gezins)leven!
++++ Harry Potter weg naar platinum is ingezet... ;) Nu al die vervelende minikits en rode stenen zoeken :P
Image