Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3287
Ligeiro wrote:+/- ok, na 2,5u ben'k buitengeraakt op spoed. 3 hechtingen in mijn linkerwijsvinger. die verdoving die ze voor vingers inspuiten hurts like a b*tch!
+++ wel een gratis kaartje om de parking te verlaten gekregen, omda'k daar zo lang heb moeten zitten :)
Verdoving pikt en brand hé :) Gelukkig blijft dat gevoel niet lang, doordat het vrij snel inwerkt.

+++ lekker gaan eten
+++ blonde tongerlo en keizer karel van het vat
+++ weekend
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3288
Ligeiro wrote:+/- ok, na 2,5u ben'k buitengeraakt op spoed. 3 hechtingen in mijn linkerwijsvinger. die verdoving die ze voor vingers inspuiten hurts like a b*tch!
+++ wel een gratis kaartje om de parking te verlaten gekregen, omda'k daar zo lang heb moeten zitten :)
Bij mij hebben ze ooit 4 hechtingen in mijn rechterwijsvinger gedaan en dat hebben ze toen gewoon zonder verdoving gedaan... Die kerel zei dat dat helemaal niet veel pijn ging doen, achteraf zei hij dan wel dat hij een beetje gelogen had maar dat verdoving evenveel pijn doet.

+/- Gisteren boksclinic als teambuilding met het werk. Was erg leuk maar vandaag heb ik al heel de dag het gevoel dat ik in elkaar geslagen ben... en dat ligt dan niet echt aan het boksen maar eerder aan al de rest van springen en oefeningen die we tussentijds moesten doen. Vooral rechtstaan en gaan zitten is erg pijnlijk in de bovenbenen maar eigenlijk heb ik gewoon overal pijn :O
+++ Na de boksclinic nog lekker gaan uiteten met iedereen :cool:
--- Vandaag wel terug wat zieker dan gisteren, vooral meer hoesten als ik ga liggen en ook verschrikkelijk moe :snore:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3289
Ligeiro wrote:--- ik zit nu op spoed, omdak zo dom ben geweest van met een mes in mijn vinger te zitten. Kga hechtingen krijgen. Ook al een spuitje voor tetanus gekregen
+++ ik mocht wel direct meekomen, anders moet ge op spoed soms uren wachten
Veel beterschap!
Wel grappig dat je zo live verslag doet :p

+/- Vandaag aan masterproef beginnen werken, hmm...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3290
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:--- ik zit nu op spoed, omdak zo dom ben geweest van met een mes in mijn vinger te zitten. Kga hechtingen krijgen. Ook al een spuitje voor tetanus gekregen
+++ ik mocht wel direct meekomen, anders moet ge op spoed soms uren wachten
Veel beterschap!
Wel grappig dat je zo live verslag doet :p

+/- Vandaag aan masterproef beginnen werken, hmm...
ge moet toch iets doen als ge zit te wachten :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3291
W.O.L.F. wrote:--- Hopelijk houden ze zich aan hun woord en moet ik morgen op het examen niet werken met 'R' (R is een statistisch computerprogramma, wij werken met 2 programma's, namelijk SPSS (waar je gewoon om knopjes drukt en dingen instelt om te krijgen wat je zoekt) en R (waarin je elk commando moet intypen en je dus ook geen spatie te veel of te weinig mag zetten)) Ik ben heel slecht in computertaal omdat ik te nonchalant ben, ik zal heel snel een spatie typen waar er geen mag staan en vind dan maar eens terug wat uw fout was :(
Ik heb moeten werken met R voor mijn thesis en ik kreeg daar geen opleiding over, het was direct in de vuurput stappen dat ik mocht doen. Het was een hel...

--- Weer zeer weinig geslapen deze week...
+++ Gelukkig dit weekend wat kunnen inhalen
--- Misselijk wakker worden gedurende de week...
--- Met koppijn zaterdag wakker worden...
--- Weekends zijn te kort, zeker met 4 mensen die ook PS4'en en tv willen zien...
+++ Nieuwe games: Life Is Strange, RE: OC & Tomb Raider DE
+++ Chocoladecake
--- Weer weinig in orde kunnen brengen...

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 10 dagen voor Gravity Rush Remastered
+++ Nog 87 dagen voor R&C
+++ Nog 94 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
+++ Nog 212 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3294
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:++ Net klaar met leren
Waar is den tijd dat je kon klaar zijn met leren, good memories :nerd:

+++ Veel reeds gevonden artikels kunnen herbruiken voor mijn masterproef :)
Morgen weer verder doen hoor :p maar snap wat je bedoelt.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron