Re: Wat speel je op dit moment?

602
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Lego Harry Potter Years 5-7 op de Vita. Ooit begonnen en wil het nu afmaken. Veel fun is het wel nog niet geweest.
Ik heb die vorige week een gestart. En ik ben na een uurtje al weer gestopt, omdat ik er geen fun aan beleefde.
Ja van alle Lego games dat ik ooit gespeeld heb vind ik dit toch de minste. Heb nu net het ganse verhaal uitgespeeld. Moet nu wel typisch nog alle minikits, red bricks en karakters zoeken.
Lego games op de Vita zijn rommel. De Lego Harry Potter games zijn veel beter op de Playstation.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

604
daviduvel wrote: Lego games op de Vita zijn rommel. De Lego Harry Potter games zijn veel beter op de Playstation.
Is de Vita dan geen Playstation? :P

Maar je hebt gelijk. Nu ik beleef er toch enigszins wat plezier aan. Ben nu al die minikits aant zoeken. Mja en die noppen verzamelen :smug:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

606
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:The Last of Us Remastered
Alien Isolation
Dragonball Xenoverse
FFXV demo
FF Type-0 HD
Mad Max
Need for Speed Rivals
Onechanbara ZII Chaos
Devil May Cry Definitive Edition
Darksiders II Deathinitive Edition
LEGO Marvel Superheroes
LEGO The Movie game
LEGO The Hobbit
Zoveel PS4's gekocht om die tegelijk te kunnen spelen?
Neen, ik switch na een half uur...zo te zien :p
BozeGozerXrd wrote:Blijkbaar genoeg om een bunker te vormen waar z'n vader niet voorbij komt.
Een bulldozer raakt door zowat alles ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

607
NTGSruler wrote:
daviduvel wrote: Lego games op de Vita zijn rommel. De Lego Harry Potter games zijn veel beter op de Playstation.
Is de Vita dan geen Playstation? :P

Maar je hebt gelijk. Nu ik beleef er toch enigszins wat plezier aan. Ben nu al die minikits aant zoeken. Mja en die noppen verzamelen :smug:
Woops. Dat is een detail :P

Het vervelendste aan de Vita versie was al die duels. Dat ging bij mij snel vervelen.

OT:

Ik zelf speel na het studeren Mount and Blade: Warband of Star Wars Knights of the Old Republic 2
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

608
NTGSruler wrote:
daviduvel wrote: Lego games op de Vita zijn rommel. De Lego Harry Potter games zijn veel beter op de Playstation.
Is de Vita dan geen Playstation? :P

Maar je hebt gelijk. Nu ik beleef er toch enigszins wat plezier aan. Ben nu al die minikits aant zoeken. Mja en die noppen verzamelen :smug:
Denk eraan om zo snel mogelijk die multipliers te kopen en ze ook elke keer opnieuw aan te zetten als je opnieuw begint te spelen. Het noppen verzamelen gaat dan echt supersnel ;) Verder was de game niet super maar wel makkelijk.

Zelf bezig met killzone mercenary op de vita. Moet nog de meeste contracts, ongeveer de helft van de mp-games en een hoop kills.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

615
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Uncharted DF

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
beter laat dan niet, die game is intussen bijna 9 jaar oud euh jong :idea:
Maar de rmaster niet he...

Ik heb em deze maand ook nog eens uitgespeeld.
En Uncharted 2 ben ik nu aan bezig en is ook bijna finito ^^
Image