Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

666
Elexus wrote:Hoe kom je aan die 20% korting Marty? :0 Een code ofzo? Zou me mss overhalen om hem ook te preorderen.
Zoals Ligeiro al zegt, met Uplay credits.
Als je die kortinscode aanvraagt zou je die binnen 2 dagen moeten hebben.
Ik heb er zelf al 2 keer een mail moeten sturen omdat ik de code niet gekregen had
Maar zo zijn deze games nog leuk om te halen. Ik heb nu nog denk ik zon 1000 credits. En 100 credits is 20% korting
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

671
Elexus wrote:@ Ligeiro en Marty: Merci voor de info! Handig om te weten dat die Uplay credits op die manier kunnen gebruikt worden. ;)
Ik wou dat ook doen maar om de een of andere reden werd plots alles Duits...dus liet ik het maar zo.
En raken je Uplay points dan niet op?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

672
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:@ Ligeiro en Marty: Merci voor de info! Handig om te weten dat die Uplay credits op die manier kunnen gebruikt worden. ;)
Ik wou dat ook doen maar om de een of andere reden werd plots alles Duits...dus liet ik het maar zo.
En raken je Uplay points dan niet op?
ge moet maar iets spelen van ubi, en ge krijgt automatisch punten bij.. zelfs voor de companion app te spelen die ze bij sommige games hebben

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

673
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:@ Ligeiro en Marty: Merci voor de info! Handig om te weten dat die Uplay credits op die manier kunnen gebruikt worden. ;)
Ik wou dat ook doen maar om de een of andere reden werd plots alles Duits...dus liet ik het maar zo.
En raken je Uplay points dan niet op?
ge moet maar iets spelen van ubi, en ge krijgt automatisch punten bij.. zelfs voor de companion app te spelen die ze bij sommige games hebben
Ja, ik weet dat ge punten kunt verzamelen, maar die kan je toch niet blijven verzamelen? Dat moet toch ergens stoppen of niet? Was het niet zo dat ge ongeveer evenveel punten kon winnen als voor uit te geven aan ingame extra's?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron