Platform: PS3, PS4, en enkel digitaal op PSV
Ontwikkelaar: Comcept & Inti Creates
Uitgever: Deep Silver
Genre: Actie Platformer
Release: 18 september
De spirituele opvolger van Mega Man, van een van de bedenkers van de originele Mega Man komt op 18 september a.s. uit en zal ook op disc verschijnen op PS3 & PS4. Een Vita versie komt enkel digitaal beschikbaar. Nu bekend is dat de game een retail release krijgt ben ik echt enthousiast geworden over de game. Hopelijk krijgen we indelijk weer een platformer klassieker.
Re: Mighty No. 9
3Hopelijk heb je meerdere moeilijkheidsgraden met daartussen een hardcore keuze.Sanity penguin wrote:Ben benieuwd, ook naar de moeilijkheidsgraad ervan.
4Zou hun beste optie zijn, om het zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen. Anders snijden ze wat in hun eigen vel denk ik en zeker gezien het met kickstarter gefinancierd is.
5Opnieuw uitgesteld trouwens: http://www.pressxtorevive.com/mighty-no ... itgesteld/
6Sanity penguin wrote:Zou hun beste optie zijn, om het zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen. Anders snijden ze wat in hun eigen vel denk ik en zeker gezien het met kickstarter gefinancierd is.
7Beter uitstellen dan spelers naaien en de helft van de game later uitbrengen als update (zie Street Fighter V).
8Capcom - Bozedingens: 0-2BozeGozerXrd wrote:Beter uitstellen dan spelers naaien en de helft van de game later uitbrengen als update (zie Street Fighter V).