Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3303
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:++/- Morgen laatste examen
+++ Dan 3 weken vakantie
+/- Enkel nog 1 keer naar school om stageplaats voor te stellen aan 1e jaars studenten.
Aan mij dan ook toevallig?
Hangt ervan af of ze da systeem hebben veranderd of niet. Vorig jaar zaten de 2e jaars in de kelder en mochten wij (eerste jaars) gewoon spreken met wie ge zelf wou op basis van de stageplaats / studierichting. Dus als da hetzelfde blijft, dan kant wel zijn dage na mijn uitleg moogt luisteren. Moest ge interesse hebben in een stageplaats bij de leerlingenbegeleiding, ben ik de man die ge moet hebben alleszins. :p
Image

3304
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:++/- Morgen laatste examen
+++ Dan 3 weken vakantie
+/- Enkel nog 1 keer naar school om stageplaats voor te stellen aan 1e jaars studenten.
Aan mij dan ook toevallig?
Hangt ervan af of ze da systeem hebben veranderd of niet. Vorig jaar zaten de 2e jaars in de kelder en mochten wij (eerste jaars) gewoon spreken met wie ge zelf wou op basis van de stageplaats / studierichting. Dus als da hetzelfde blijft, dan kant wel zijn dage na mijn uitleg moogt luisteren. Moest ge interesse hebben in een stageplaats bij de leerlingenbegeleiding, ben ik de man die ge moet hebben alleszins. :p
Eerst en vooral hebben we precies nog niks gehoord over een stage dus ik weet precies nog niet echt van iets. En ten tweede heb ik zelf al wel nagedacht aan CLB enzo
Image

3311
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote: Hangt ervan af of ze da systeem hebben veranderd of niet. Vorig jaar zaten de 2e jaars in de kelder en mochten wij (eerste jaars) gewoon spreken met wie ge zelf wou op basis van de stageplaats / studierichting. Dus als da hetzelfde blijft, dan kant wel zijn dage na mijn uitleg moogt luisteren. Moest ge interesse hebben in een stageplaats bij de leerlingenbegeleiding, ben ik de man die ge moet hebben alleszins. :p
Eerst en vooral hebben we precies nog niks gehoord over een stage dus ik weet precies nog niet echt van iets. En ten tweede heb ik zelf al wel nagedacht aan CLB enzo
Hebben jullie al info gekregen over de 4 afstudeerrichtingen?

OT:
+++ Examen ging goed en het zit erop = feesten! :D
Image

3313
+/- we zijn er bijna
++ goed studeerweer
++ met mooie punten geslaagd voor statistiek
++ dit weekend gamen like there's no tomorrow!
++ plannetjes smeden om een mooi cado te halen voor mijn ouders hun 50ste verjaardag
------ mijn nonkel die gisteren van de trein met de ambulance naar het ziekenhuis moest worden gebracht omdat ie 2x na elkaar flauwviel
--/+ ze hebben niks gevonden, maar natuurlijk maken we ons nog steeds wat ongerust
-- mij ergeren aan mensen
Image