Het is wel de remaster he slimme. De PS3 versie heb ik in 2008 al platinum gehaald kijk naar mijn PSN profiel. Het was mijn eerste.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Re: Wat speel je op dit moment?
618Hetzelfde, in de winter sale gekocht voor 9 euro ofzo voor de hele franchiseToon8 wrote:Bioshock beginnen spelen, zeker een zeer sfeervolle game
619Ik heb de hele franchise in de zomer sale gekocht, ook voor 9€ denk ik Ook al had ik bioshock infinite op de ps3 al gespeeldMr.Wolf wrote:Hetzelfde, in de winter sale gekocht voor 9 euro ofzo voor de hele franchiseToon8 wrote:Bioshock beginnen spelen, zeker een zeer sfeervolle game
620Zijn die op PS4 geremastered? Heb ooit de demo van de eerste gespeeld waar je begint in dat brandend water. Niet echt men ding denk weet niet wat ik moet vinden van de game. Vond het toen te engToon8 wrote:Ik heb de hele franchise in de zomer sale gekocht, ook voor 9€ denk ik Ook al had ik bioshock infinite op de ps3 al gespeeldMr.Wolf wrote:Hetzelfde, in de winter sale gekocht voor 9 euro ofzo voor de hele franchiseToon8 wrote:Bioshock beginnen spelen, zeker een zeer sfeervolle game
621achzoooouuuuuuuRoyVdW wrote:Het is wel de remaster he slimme. De PS3 versie heb ik in 2008 al platinum gehaald kijk naar mijn PSN profiel. Het was mijn eerste.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
622Nee, ik had het over steamRoyVdW wrote: Zijn die op PS4 geremastered? Heb ooit de demo van de eerste gespeeld waar je begint in dat brandend water. Niet echt men ding denk weet niet wat ik moet vinden van de game. Vond het toen te eng
623Nee bij mij ook op steam. Er is trouwens ook een demo van de 1e op steam. Is inderdaad bij momenten wel eens eng, komt allemaal door de fantastische sfeer die ze in de game brengen.RoyVdW wrote: Zijn die op PS4 geremastered? Heb ooit de demo van de eerste gespeeld waar je begint in dat brandend water. Niet echt men ding denk weet niet wat ik moet vinden van de game. Vond het toen te eng
624U2 Remaster. Zeer grave game om die na al die jaren nog eens te spelen en mooie graphics seg. Direct op Verpletterend begonnen en al aan chapter 7 in een ruk. Cool
625Life is Strange, en ik moet zeggen, I'm impressed!! En die LE was het helemaal waard!
627The witness
Ik heb mijn stukje hers al menig maal moeten pijnigen
628Ik ben die nu ook aan het spelen, heb nu genoeg lazers om het einde te kunnen spelenSanity penguin wrote:The witness
630PS4: Dying Light, ESO en Terraria
PC: Tabletop Simulator, Magic the Gathering 2014
PC: Tabletop Simulator, Magic the Gathering 2014