Re: PlayStation Plus

707
Hmm, geen idee of er wat voor mij tussenzit. Van een groot deel weeral nog niet zoveel gelezen/gehoord. Ik mis echt de real-life mensen rond me die ook een playstation hebben om van de games met minder hype wat op te vangen... Op het werk ben ik de enige die een playstation heeft en er ook serieus mee bezig is (een paar hebben er wel eentje maar spelen bv enkel fifa of het is voor de kinderen). Er is nog 1 pc-gamer maar die speelt zo goed als enkel WoW dus daar heb ik ook niet veel aan :p
Schril contrast met hogeschool en uni waar er verschillende die-hard playstation gamers waren ;(
Image

Re: PlayStation Plus

710
paveman wrote:I feel you Kolm. Maar gelukkig is er nog PxTR! :D

NB: het wordt nog erger dat als je personeel je half niet meer serieus neemt, omdat je 'spelletjes' speelt in je vrije tijd... :L:
Ik ken een chirurg die (veel) games speelt, dus vreemd is het zeker niet :)
Image

Re: PlayStation Plus

712
Haha! Dat scheelt idd. Heb ook een paar klanten die IT'er zijn: dat is een stuk leuker, vrijer praten nog dan met anderen. Overigens heeft een van die klanten zelfs een (gratis) 3d modeling tool gemaakt! :)
DeleD voor de geïnteresseerden. Hij is momenteel nog bezig met een nieuwe versie, een webversie.
Image

Re: PlayStation Plus

719
ShAmPi wrote:WHERE THE FUCK IS LEMMINGS??????

nvm:
Lemmings Touch (PS Vita – Vanaf morgennacht beschikbaar)
Die staat nog een paar uurtjes in de sale dus volgens mij hopen ze dat er toch nog wat mensen met psplus de game kopen in de korting ipv gratis te kopen :evil:
Image