Re: 'It's all about the drinks'-topic

573
met0t0 wrote:
W.O.L.F. wrote:Ik hou de laatste 2 dagen groene-thee dagen, ik heb groene thee met rozen en munt; nacht (bloemig); pink lady; appel-kweepeer; Yasmijn; munt; vanille; mango-lechy en winteravond :)
Geen idee welke thee ik onlangs bij u heb gedronken? Munt met honing? Dat is iets dat ik wel nog lust, maar voor de rest niet zoveel thee :p

W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Image
Munt met honing toen je keelpijn had en ook eens groene thee winteravond. Ik was ook nog groene thee met cocos vergeten, en die met citroen :p

Lekker biertje, had voor mij eigenlijk gewoon alcoholvrij gemogen, je smaakt de alcohol toch niet :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

576
gamerke1992 wrote:Die Delirium ben ik nog niet tegengekomen. Dat ga ik eens in het oog houden.

Vroeger dronk ik ook wel eens aan radlerbier als ik jonger was (vooral in Oostenrijk). Nu kies ik voor andere bieren ;)

Ik heb mij een sint bernardus glas gekocht, dus ik ga de 8 eens proeven deze avond.
Den St. Bernardus Abt 12 is echt ne aanrader. ;)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

577
The Wastelander wrote:
gamerke1992 wrote:Die Delirium ben ik nog niet tegengekomen. Dat ga ik eens in het oog houden.

Vroeger dronk ik ook wel eens aan radlerbier als ik jonger was (vooral in Oostenrijk). Nu kies ik voor andere bieren ;)

Ik heb mij een sint bernardus glas gekocht, dus ik ga de 8 eens proeven deze avond.
Den St. Bernardus Abt 12 is echt ne aanrader. ;)
Ja inderdaad. Dat is een van mijn lievelingsbieren :) Het kerstbier van sint bernardus is ook fantastisch. Gisteren heb ik dus de sint bernardus 6 gedronken en ik vond het goed, maar niet even goed al de andere van hun bieren.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

578
met0t0 wrote:
W.O.L.F. wrote:Ik hou de laatste 2 dagen groene-thee dagen, ik heb groene thee met rozen en munt; nacht (bloemig); pink lady; appel-kweepeer; Yasmijn; munt; vanille; mango-lechy en winteravond :)
Geen idee welke thee ik onlangs bij u heb gedronken? Munt met honing? Dat is iets dat ik wel nog lust, maar voor de rest niet zoveel thee :p

Gisteren dit bier gedronken:
Image
Het wordt als een IPA beschouwd door de brouwer, maar daar heb ik toch bijzonder weinig van gemerkt. IPA of niet, ik vond het wel een heel lekker bier!

W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Image
Die hoegaarden Radler is toch met 0% alc. hè? Vind ik persoonlijk niet zo lekker smaken, vind het een beetje een geforceerde smaak. Drink dan liever een gewoon fruitdrankje of een agrum.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

580
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:

Die hoegaarden Radler is toch met 0% alc. hè? Vind ik persoonlijk niet zo lekker smaken, vind het een beetje een geforceerde smaak. Drink dan liever een gewoon fruitdrankje of een agrum.
Ik denk iets van 2% ofzo. Niet veel dus.
Die Maes was 2%, dacht dat hoegaerden 0 was...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

581
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:

Die hoegaarden Radler is toch met 0% alc. hè? Vind ik persoonlijk niet zo lekker smaken, vind het een beetje een geforceerde smaak. Drink dan liever een gewoon fruitdrankje of een agrum.
Ik denk iets van 2% ofzo. Niet veel dus.
Die Maes was 2%, dacht dat hoegaerden 0 was...
Heb het snel eens gegoogled en het is dus 2% :) Niet dat het veel uitmaakt hoor :D
Image