Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3334
++Duuzend posts, waarvan 1/3 uitgekraamde zever of prietpraat voor de hollanders
+U2 Remaster
+Rustig weekje
-Kloteweer miezerig
++101 dagen water drinken dag 35 vandaag.
-Weinig fut om te sporten
-Vervelen en onnuttig thuiszitten
++Willen werken en gemotiveerd zijn
+In principe leef ik in een luxesituatie
+En in België
+Niet dat Holland slechter is, die buitenlanders zijn welkom en onze buren aan de overkant langs beide kanten zijn het :D
+Ze spreken veel kuiser en AN, goed accent
+ :saint:
...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3338
--- kan niet vertrekken op mijn postronde, want er staat op kantoor geen enkele werkende postfiets meer. Als er tegen 11u geen oplossing is ga ik naar huis. De vakbond is verwittigd

EDIT:

+/- Ben dan toch kunnen vertrekken om half 11 met de fiets van een collega die vroeg gedaan had.
+++ toch nog een Naruto Collector gevonden bij MediaMarkt
--- mogelijk geflitst door een anonieme wagen..
++++ Ray Park (Toad, Snake Eyes, Darth Maul) komt naar FACTS in april ^^

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3341
+++ Op het allerlaatste moment toch nog gewisseld van afstudeerrichting. Ipv Maatschappelijk Werk ga ik misschien toch Sociaal-Cultureel Werk doen. Hopelijk de juiste keuze.
------ Anderhalve maand niks meer van een vriendin gehoord. Iedereen dacht dat ze op school gestopt was. Sturen ik en nog iemand er iets naar, bleek gewoon dat ze alle examens in augustus gaat meedoen en toch nog naar school komt. Vreemd allemaal :think:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3342
Ligeiro wrote:+++ visjes gekocht : )
Welke? En hoe groot is het aquarium? Hopelijk heb je je goed ingelezen, mijn hart breekt als ik zie hoeveel mensen onbezonnen beginnen aan deze zeer kwetsbare dieren :(
Als je hulp/tips nodig hebt laat je het maar weten :)
Ligeiro wrote:--- kan niet vertrekken op mijn postronde, want er staat op kantoor geen enkele werkende postfiets meer. Als er tegen 11u geen oplossing is ga ik naar huis. De vakbond is verwittigd

EDIT:

+/- Ben dan toch kunnen vertrekken om half 11 met de fiets van een collega die vroeg gedaan had.
+++ toch nog een Naruto Collector gevonden bij MediaMarkt
--- mogelijk geflitst door een anonieme wagen..
++++ Ray Park (Toad, Snake Eyes, Darth Maul) komt naar FACTS in april ^ ^
Amai gij fietst snel! :O


+++ Werkelijk een heerlijke vakantie gehad met met0t0 <3
+++ Zwemmen, dieren kijken, geitjes strelen, eekhoorns op het terra, vissen mogen eten geven, wandelen met de pony's, veel dierenplezier dus :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3343
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:+++ visjes gekocht : )
Welke? En hoe groot is het aquarium? Hopelijk heb je je goed ingelezen, mijn hart breekt als ik zie hoeveel mensen onbezonnen beginnen aan deze zeer kwetsbare dieren :(
Als je hulp/tips nodig hebt laat je het maar weten :)
Ik heb je al eens om tips gevraagd, remember ;)
Het zijn 3 platy's en 2 molly's, telkens één mannetje en de rest vrouwtjes. de aquarium is 20 liter, ze hebben plaats genoeg is mij verzekerd..

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3344
+/- Als ik terug in slaap wil vallen lukt het me niet, als ik wil opstaan in de komende 5 mins dan val ik terug in slaap... :silly:
+ Alles is redelijk ok
+/- Hopelijk kan ik veel doen dit weekend

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 74 dagen voor R&C
+++ Nog 81 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog 199 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2