Re: Pronken met je Platinums

616
paveman wrote:
redphilly wrote:Plat 31 Hardware Rivals
Congrats!

@Roy: ik als niet-zo'n-shooter-fan-maar-wel-een-paar-met-meer-diepgang, vond FC3 helemaal niets! Behalve de co-op, die was nog best te pruimen.
Haha en bij iedereen is het andersom. Ok nu twijfel ik echt. Stiekem is het voor de plat en dan heb ik deze game ineens ook eens ervaren. Zal eerst spelen wat ik sowieso zal spelen
Image


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

617
RoyVdW wrote:
paveman wrote:
redphilly wrote:Plat 31 Hardware Rivals
Congrats!

@Roy: ik als niet-zo'n-shooter-fan-maar-wel-een-paar-met-meer-diepgang, vond FC3 helemaal niets! Behalve de co-op, die was nog best te pruimen.
Haha en bij iedereen is het andersom. Ok nu twijfel ik echt. Stiekem is het voor de plat en dan heb ik deze game ineens ook eens ervaren. Zal eerst spelen wat ik sowieso zal spelen
Image


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
echt stiekem kun je et nie noemen want je eerste vraag was al of dat platinum gemakkelijk was of nie zonder af te vragen als het spel zelf de moeite waard is :p voor mij wel ma ik ben wel fan van ubisoft :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

618
RoyVdW wrote: Haha en bij iedereen is het andersom. Ok nu twijfel ik echt. Stiekem is het voor de plat en dan heb ik deze game ineens ook eens ervaren. Zal eerst spelen wat ik sowieso zal spelen
Image


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Veel kunt ge er niet mee mis doen, zelfs als ge hem nog moest kopen kost hij maar 10 euro. Halverwege wordt de game misschien wat repetitief, maar niemand zegt dat ge hem in 1x gans moet uitspelen.

Re: Pronken met je Platinums

619
Plat #62: Niet In Kaart Gebracht 2: Onder Dieven
Image
Leuke game nog steeds. Vond het toch iets moeilijker dan de eerste.Vooral die monsters op het einde waren taai. Die gouden speedrun was ook frustrerend het minste foutje is fataal. Toch twee keer moeten overdoen. Ook weer een geluk dat je die tweaks kan gebruiken voor trophies zoals in de eerste. Heb er ongeveer een dikke 10u over gedaan. Op naar de derde :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

627
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:plat 16 is ook keer binnen:
fifa 15
Tgaat precies goe vooruit... :D


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Cois heeft zijne turbo aangezet :cool:
kheb gewoon geen leven meer. werken gamen werken gamen :p en ondertss ben ik nu ook trophies ant hunten en gravity rush valt serieus tegen die plat :p
Image
cron