Re: Welke game speelde je het laatste uit?

482
Middle Earth Shadow of Mordor -> 9/10
Kon ook niet veel anders dan dat ik een spel, die veel nagedaan heeft van AC en batman, fantastisch zou vinden. Zeer goede gameplay en een leuk verhaal, meer heb ik niet nodig. Ook het eerste spel die het voor mij interessant genoeg maakte om collectibles te gaan zoeken. Je kreeg er in game geld voor en bij ieder voorwerp zat een verhaal achter uit de wereld van Tolkien. Toch beter dan dat ik in AC bierflesjes of bloemen moet gaan zoeken :P
Al was de boss battle tegen de tower of sauron wel zeer simpel, ik dacht dat het nog moest beginnen toen dat het eigenlijk al gedaan was. Maar gelukkig waren er nog 2 andere degelijke boss battles.
En met het army of sauron gedeelte kan je blijven spelen, dat zat toch wel zeer goed in elkaar.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

483
James Cameron's Avatar: The Game 7/10
Het is al redelijk oud spel op ps3. Het gaat over de blauwe mannetjes op de planeet Pandora. Niet over de jongen met de blauwe pijlen. Je hebt de keuze om te spelen als RDA (mens) of als Avatar. Ofwel val je de planeet aan oftewel bescherm je de planeet. Aangezien dat het hier om een game gaat die gebaseerd is op een film is het nog wel goed. Het is eerder een prequel op de film. Het verhaal is gewoon, niets speciaal. De omgevingen zijn dan wel weer mooi. Ahja, je kunt het spel ook in 3D spelen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

487
Bioshock -> 9/10
Fantastische sfeer en setting van de game met zeer leuke gameplay. Het verhaal werd wel wat moeilijk gebracht doordat alles verteld word via audio logs, die je dan ook zelf moet vinden. Ik kamde een gebied altijd uit en vond veel audio logs maar als ik dan de wiki pagina van het spel lees was er toch nog heel veel achtergrond informatie die ik niet gekregen heb. Spelers die gerust zijn in de logs verstaan dan waarschijnlijk amper iets van het verhaal. Had liever gehad dat ze wat meer werkten met cut scenes.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

490
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:Medal of Honor (2010) ==> 7,6/10

Goede shooter, leuk om af en toe es te spelen.
Fire Controller trophy al behaald? :lol:
Nope, niet dat ik weet. Ben ook niet echt van plan om te hunten in deze game. Waar is die trophy toch voor? :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

492
Toon8 wrote:Bioshock -> 9/10
Fantastische sfeer en setting van de game met zeer leuke gameplay. Het verhaal werd wel wat moeilijk gebracht doordat alles verteld word via audio logs, die je dan ook zelf moet vinden. Ik kamde een gebied altijd uit en vond veel audio logs maar als ik dan de wiki pagina van het spel lees was er toch nog heel veel achtergrond informatie die ik niet gekregen heb. Spelers die gerust zijn in de logs verstaan dan waarschijnlijk amper iets van het verhaal. Had liever gehad dat ze wat meer werkten met cut scenes.
Ik vond dat net leuk om die audio logs te zoeken, ge bepaalt helemaal zelf hoeveel ge van het verhaal probeert te vinden :)
Dat er bijna geen filmpjes waren, vond ik helemaal niet erg. De sfeer bepaalde de rest al goed genoeg :)

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

493
met0t0 wrote:
Toon8 wrote:Bioshock -> 9/10
Fantastische sfeer en setting van de game met zeer leuke gameplay. Het verhaal werd wel wat moeilijk gebracht doordat alles verteld word via audio logs, die je dan ook zelf moet vinden. Ik kamde een gebied altijd uit en vond veel audio logs maar als ik dan de wiki pagina van het spel lees was er toch nog heel veel achtergrond informatie die ik niet gekregen heb. Spelers die gerust zijn in de logs verstaan dan waarschijnlijk amper iets van het verhaal. Had liever gehad dat ze wat meer werkten met cut scenes.
Ik vond dat net leuk om die audio logs te zoeken, ge bepaalt helemaal zelf hoeveel ge van het verhaal probeert te vinden :)
Dat er bijna geen filmpjes waren, vond ik helemaal niet erg. De sfeer bepaalde de rest al goed genoeg :)
Ik had problemen met die logs dat doordat het in game was je dus nog aangevallen kon worden. En tijdens het gevecht versta je niet meer de helft van wat er gezegd word. En ook vind ik het jammer om een deel van het verhaal niet te horen gewoon omdat je zo'n log over het hoofd had gezien.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

494
Toon8 wrote:Ik had problemen met die logs dat doordat het in game was je dus nog aangevallen kon worden. En tijdens het gevecht versta je niet meer de helft van wat er gezegd word. En ook vind ik het jammer om een deel van het verhaal niet te horen gewoon omdat je zo'n log over het hoofd had gezien.
Ik ging die logs altijd op een rustige plaats gaan luisteren, dan had ik geen last van aanvallen. Ik begrijp wel dat het vervelend kan zijn om daardoor dingen over het hoofd te zien, ge moet echt veel tijd spenderen aan alles uitzoeken om alle details mee te krijgen. Maar dat kan ook een reden zijn om de game nog eens te spelen. De games herspelen, is iets dat ik sowieso aanraad om bij Bioshock-games te doen, ge merkt dan echt veel meer details als ge de grote ontknoping al weet :)