Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

542
The Hateful Eight 9/10
Een film van Quentin Tarantino, dus als je zijn films hebt gezien weet je al wel wat te verwachten. Het verhaal gaat over een aantal mannen en een vrouw (een bounty van 10000 dollar) die in een sneeuwstorm in een hut vast komen te zitten in het midden van niemandsland. Het verhaal is heel traag. In de eerste 3 kwartier gebeurd er bijna niks, alleen maar gesprekken. Maar op de 1 of andere manier is het altijd wel interessant. Voor de rest 1 van m'n favoriete acteurs (Samuel L. Jackson). Ook wordt het echt wel heel spannend in de 2e helft. Al zeker 1 van de betere films die ik gezien heb.
Image

544
gamerke1992 wrote:The revenant: 9/10

Hele goede film. Het duurde 2 uur en 35 minuten en het leek voor mij alsof er maar een uur en half voorbij was zoals bij een gewone film. Goed verhaal, goed geacteerd en veel gevoelens.
Holy moly! :')

Ben eens benieuwd, ik ga hem normaal volgende week ook gaan kijken. :)
Image

545
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:The revenant: 9/10

Hele goede film. Het duurde 2 uur en 35 minuten en het leek voor mij alsof er maar een uur en half voorbij was zoals bij een gewone film. Goed verhaal, goed geacteerd en veel gevoelens.
Holy moly! :')

Ben eens benieuwd, ik ga hem normaal volgende week ook gaan kijken. :)
Ik kan het alleen maar aanraden :)
Image

548
Chappie -> 3/10
Wat een rare film was dat met al die marginale zuid afrikanen. Vond district 9 van die regisseur veel beter.

Star wars the force awakens ->8/10
Hem eindelijk gaan bekijken in de cinema. Vond ik een goede film ook al trok hij veel op de eerste :P

Gladiator -> 9/10
Nog eens bekeken, zeer goede film.

Rush hour ->9/10
Zulke films maken ze niet meer jammer genoeg, altijd grote fan geweest van jackie chan.

True story ->7/10
James franco speelde zijn rol van creep goed maar jonah hill was niet echt overtuigend als journalist.
Image