+/- Dividedx11: is er kans dat wij ooit uw performance van kylie minogue in singstar gaan te zien krijgen?
+++ gratis Mew gekregen in pokemon Alpha sapphire via een code van game mania
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
3377Ik vrees er voor Ligeiro (was me aan het amuseren met mn stiefma )Ligeiro wrote:+/- Dividedx11: is er kans dat wij ooit uw performance van kylie minogue in singstar gaan te zien krijgen?
+++ gratis Mew gekregen in pokemon Alpha sapphire via een code van game mania
++ Deadpool gaan zien sebiet
3378+++ Leuk gamen met met0t0
- Alweer veel werk en we zijn nog maar een week bezig
- Alweer veel werk en we zijn nog maar een week bezig
3379Ligeiro wrote:Captain Witwicky wrote:--- Gisteren iets moeten doen wat ik dacht nooit te hoeven doen...
--- Mijn bed is stuk...
(these 2 things are not related)
+++ Al 2 dagen weer goed geslapen, goed ritme behouden tijdens het weekend
+++ Gisteren een heleboel gegamed, maar wat vliegt de tijd toch supersnel, het was voorbij voor ik het wist
--- Zo te zien breng ik het slechtste naar boven in mijn ouders als ik aan het gamen ben, wat een grote zagen dat dit kunnen worden...
--- En dat brengt natuurlijk mijn gameplezier naar beneden, wat weer dikke shit is natuurlijk...
--- En dat is nu al 2 weken na elkaar...
+ Het is hier gelukkig wel nog aangenamer dan het begin van de week...
--- Serieus tijdsgebrek hebben...
--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 66 dagen voor R&C
+++ Nog 73 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog 191 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
3380+++ Mijn vrouw haar nieuwe Webshop eindelijk naar behoren kunnen afwerken en online geplaatst.
--- Nog niet 100% op punt, maar een mens kan niet blijven wachten
--- Nog niet 100% op punt, maar een mens kan niet blijven wachten
3381+++ Vriendinnen gisteren voor het eerst hier op bezoek
+++ Samen met vriend en vriendinnen naar Blijdorp (dierentuin) geweest, jaren geleden maar lekker gezellig!
+++ Eerste weekend sinds even waar ik verder dan slapen en huishouden ben gekomen
--- Al tijdje amper gegamed omdat ik verschrikkelijk moe ben, ook al de rest heeft er dus onder te lijden...
+/- Verrassing pas ontdekken nadat ik er een hele nacht op geslapen had en een hint kreeg... Verklaarde wel waarom ik 's nachts wat ruzie had met mijn hoofdkussen dat plots 2 keer zo hard/dik leek...
+++ Samen met vriend en vriendinnen naar Blijdorp (dierentuin) geweest, jaren geleden maar lekker gezellig!
+++ Eerste weekend sinds even waar ik verder dan slapen en huishouden ben gekomen
--- Al tijdje amper gegamed omdat ik verschrikkelijk moe ben, ook al de rest heeft er dus onder te lijden...
+/- Verrassing pas ontdekken nadat ik er een hele nacht op geslapen had en een hint kreeg... Verklaarde wel waarom ik 's nachts wat ruzie had met mijn hoofdkussen dat plots 2 keer zo hard/dik leek...
3382++ zaterdag was awesome gamen in gamemania waar we wa games hebben getest (enfin de games die ik en nen maat hadden gekocht en hitman)
++ die avond dan nog met lexi earth defense force gespeeld superleuk
-- vandaag lieten de servers het een bikke afweten hoera hoera
+ de draad terug opgepikt in fallout
++ the walking dead s5 is awesome
++ die avond dan nog met lexi earth defense force gespeeld superleuk
-- vandaag lieten de servers het een bikke afweten hoera hoera
+ de draad terug opgepikt in fallout
++ the walking dead s5 is awesome
3383----Nog altijd ziek gevoel en koppijn pfff
--Niks doen
--Niks doen
3384--- Verkoudheid blijft duren
--- Pas nu dringt de omvang van de opdracht tegen morgenvoormiddag door. Ach ja, het zal wel lukken
+++ Mooi weer
--- Pas nu dringt de omvang van de opdracht tegen morgenvoormiddag door. Ach ja, het zal wel lukken
+++ Mooi weer
3385++ Masterproef neemt plots een vaart, heleboel praktijkmogelijkheden, amai!
--- Gisteren één van mijn oudste visjes verloren, Ellie was een stoere dame en ze heeft veel meegemaakt, we gaan haar missen
--- Gisteren één van mijn oudste visjes verloren, Ellie was een stoere dame en ze heeft veel meegemaakt, we gaan haar missen
3386-- Vakantie afgelopen
+ Net terug thuis
-- Vanavond toch nog wel 2,5-3 uur werk...
++ Nieuwe strips gekocht in Worlds End Comics, zalige nieuwe locatie!
+ Net terug thuis
-- Vanavond toch nog wel 2,5-3 uur werk...
++ Nieuwe strips gekocht in Worlds End Comics, zalige nieuwe locatie!
3387------- Punten vielen tegen op school
+++++ Rapport besproken met mijne begeleidende leerkracht. Ze zei me dat het echt nog ging goedkomen en dat ik later nog een aanwinst zou zijn voor de sector. Doet toch goed als leerkrachten zoiets zeggen
+++++ Rapport besproken met mijne begeleidende leerkracht. Ze zei me dat het echt nog ging goedkomen en dat ik later nog een aanwinst zou zijn voor de sector. Doet toch goed als leerkrachten zoiets zeggen
3389Nice onegamerke1992 wrote:+++ masterdiploma eindelijk op zak
3390++++ Leuke trainingsrit gefietst. Kilometertjes malen. Conditie mag nog beter