Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

694
RoyVdW wrote:Wat voor game is Gravity Rush? Kan je die Chronicles fysiek kopen?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk

Gravity Rush Remastered:
Speel als de wilskrachtige Kat die er alles aan doet om haar toekomst te beschermen in een wereld die uiteen dreigt te vallen. Kat beschikt over ongelofelijke vaardigheden waarmee ze de zwaartekracht kan beinvloeden. Ze is de enige die de zwevende stad Hekseville kan redden, maar is haar geheugen kwijt... Neem het op tegen de mysterieuze en gevaarlijke Nevi, vind de verloren districten van Hekseville terug en ontdek de geheimen van Kat's vergeten verleden.

Assassins creed chronicles is fysiek verkrijgbaar.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

696
coolgamer wrote:
RoyVdW wrote:Wat voor game is Gravity Rush? Kan je die Chronicles fysiek kopen?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk

Gravity Rush Remastered:
Speel als de wilskrachtige Kat die er alles aan doet om haar toekomst te beschermen in een wereld die uiteen dreigt te vallen. Kat beschikt over ongelofelijke vaardigheden waarmee ze de zwaartekracht kan beinvloeden. Ze is de enige die de zwevende stad Hekseville kan redden, maar is haar geheugen kwijt... Neem het op tegen de mysterieuze en gevaarlijke Nevi, vind de verloren districten van Hekseville terug en ontdek de geheimen van Kat's vergeten verleden.

Assassins creed chronicles is fysiek verkrijgbaar.
ik vond de game wel niet zo geschikt op vita destijds, maar goed. De remaster krijgt op het groot scherm een nieuwe kans :smug:

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

703
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:Omdat 'em in prijsverlaging was
die moet ik ook nog eens gaan halen
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:Omdat 'em in prijsverlaging was
Zou 'm ook graag eens binnenhalen, zeker nu ik de film heb gezien, maar ga toch wachten tot dat deze 20 euro is.
Fysiek heb ik hem gekocht aan 29.99, maar hij is niet gebaseerd op de film hé. Digitaal zal je hem ooit wel kunnen krijgen voor 20, en fysiek in feite ook, maar het gemak en 10eur extra bij de Game Mania is het mij waard. Btw, ik wist niet dat de film nu uit kwam, dus het had niks daarmee te maken bij mij :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2