Re: Wat speel je op dit moment?

646
Daarstraks uit verveling even COD WAW gespeeld na 6 jaar. Moet nog maar 5 trophies voor de plat, maar dat zijn dus de laatste levels voltooien op veteran. Had geen save meer dus new game begonnen en eerste 4 levels voltooid op veteran. Ging toch al beter dan toen. Denk toch niet dat ik er mee verder ga want is eerder frustrerend dat hersenloos knallen, granaten ontwijken en ik krijg er koppijn van. Deze game is echt (nog altijd) te moeilijk of eerder te overdreven :L:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

648
Ik ben met prototype 2 begonnen op de ps3. Nu moet ik wel zeggen dat ik enorm moet wennen aan die lage frame rate, ik heb zelfs het gevoel dat de game hapert. Misschien omdat ik na een jaar ofzo pas opnieuw eens op mijn ps3 speel?

En op ps4 speel ik nog altijd the witcher 3, maar dan de hearts of stone DLC :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

649
Assassin's Creed Rogue

Varen is nog steeds mijn ding niet. Maar deze keer ga ik het anders aanpakken dan in Black Flag. Nu ga ik zo veel mogelijk rondvaren om mijn schip al zo snel mogelijk volledig uitgerust te hebben. Dat zal me veel ellende besparen tegen het einde van de game vermoed ik :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

652
daviduvel wrote:Assassin's Creed Rogue

Varen is nog steeds mijn ding niet. Maar deze keer ga ik het anders aanpakken dan in Black Flag. Nu ga ik zo veel mogelijk rondvaren om mijn schip al zo snel mogelijk volledig uitgerust te hebben. Dat zal me veel ellende besparen tegen het einde van de game vermoed ik :cool:
Als varen niets voor jou is had je deze beter laten liggen. Concentreert zich nog meer op varen dan BF en het hoofdverhaal is zeer kort (maar 6 sequenties).
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

653
gamerke1992 wrote:Ik ben met prototype 2 begonnen op de ps3. Nu moet ik wel zeggen dat ik enorm moet wennen aan die lage frame rate, ik heb zelfs het gevoel dat de game hapert. Misschien omdat ik na een jaar ofzo pas opnieuw eens op mijn ps3 speel?

En op ps4 speel ik nog altijd the witcher 3, maar dan de hearts of stone DLC :cool:
PS3 hebben geen lagere framerate dan PS4 games. Er zijn wel iets meer 60(30+)fps games op PS4, maar over het algemeen is de framerate vergelijkbaar met PS3 en PS2 games.
Ik vermoed dat de game echt hapert. :p

Re: Wat speel je op dit moment?

655
earth defense force: was supertof met lexi en nog nen maat zaterdag :D
hardware rivals efkes ziet er leuk uit ma de servers of psn deden ambetant :/
terraria nu en dan
ook weer bezig me fifa carriere ak es goesting heb in matchke met as roma
fallout ben ik nu grotendeels mee bezig als ik alleen speel
en forza probeer ik af en toe een race mee te pikken om die carriere voor den eerste keer uit te kunnen spelen (nog 1 serie te gaan) en daarna beginnen met sebatien loeb rally
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

656
daviduvel wrote:Assassin's Creed Rogue

Varen is nog steeds mijn ding niet. Maar deze keer ga ik het anders aanpakken dan in Black Flag. Nu ga ik zo veel mogelijk rondvaren om mijn schip al zo snel mogelijk volledig uitgerust te hebben. Dat zal me veel ellende besparen tegen het einde van de game vermoed ik :cool:
idem bij mij, ik upgradete dat ding nooit.... en dat had ik geweten. De laatste missies duurde het echt een eeuwigheid voor ik de vijand kon kielhalen :idea: