Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3392
Elexus wrote:---- vanmorgen bij het wachten op de bus plots misselijk worden/wegdraaien, en jawel, wakker worden midden op de baan en een bus vlak achter mij. Blijkbaar flauwgevallen net toen die bus wou oprijden, gelukkig kon die tijdig stoppen of 't was veel slechter afgelopen
Ai, chance gehad... Veel beterschap!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3393
Elexus wrote:---- vanmorgen bij het wachten op de bus plots misselijk worden/wegdraaien, en jawel, wakker worden midden op de baan en een bus vlak achter mij. Blijkbaar flauwgevallen net toen die bus wou oprijden, gelukkig kon die tijdig stoppen of 't was veel slechter afgelopen
Oei das echt niet goed. Bloeddruk eens laten oppakken?

++++ Fiets terug proper en alles mooi gesmeerd.
++++ Vriendin haar fiets proper gezet, banden opgepompt en ketting proper (zo goed ik kon, amaai die derailleur :relief: ) gemaakt en terug gesmeerd. Ze is er héél content mee dat ik dat gedaan heb. Hopelijk gebruikt ze hem nu regelmatig.
++++ Auto terug proper.
++++ Toer gaan lopen.
++++ Zalig weer.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3395
Elexus wrote:---- vanmorgen bij het wachten op de bus plots misselijk worden/wegdraaien, en jawel, wakker worden midden op de baan en een bus vlak achter mij. Blijkbaar flauwgevallen net toen die bus wou oprijden, gelukkig kon die tijdig stoppen of 't was veel slechter afgelopen
als dat nog eens gebeurt zou ik toch eens een scan van je hoofd of zo laten maken, ik wil je niet bang maken hé maar gewoon voor de zekerheid :smug:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3396
Mr.Wolf wrote:------- Punten vielen tegen op school
+++++ Rapport besproken met mijne begeleidende leerkracht. Ze zei me dat het echt nog ging goedkomen en dat ik later nog een aanwinst zou zijn voor de sector. Doet toch goed als leerkrachten zoiets zeggen
Lang leve feedback :)
Examens en zelfs taken zijn een momentopname, attitude is wat telt :)

+++ Al twee dagen mooi weer
--- Voor elk vak een taak en dan nog masterproef, en ik dacht dat het na vorig semester rustiger zou zijn :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3397
-- 2 dagen RZL (Religie, Zingeving en Levensbeschouving), al die bijhorende opdrachten :O
+/- Gelukkig heb ik nog interessante dingen gekozen. De een al wat interessanter dan het ander natuurlijk.
++ Lijst met bedrijven op Toledo die naar de jobbeurs komen volgende week woensdag op school. Ik zal me de komende dagen eens bezighouden met de bedrijven te zoeken die interessant zijn voor een student rechtspraktijk en me interesseren, mijn CV een beetje aanpassen,...
-- druk druk druk :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3398
daviduvel wrote:-- 2 dagen RZL (Religie, Zingeving en Levensbeschouving), al die bijhorende opdrachten :O
+/- Gelukkig heb ik nog interessante dingen gekozen. De een al wat interessanter dan het ander natuurlijk.
++ Lijst met bedrijven op Toledo die naar de jobbeurs komen volgende week woensdag op school. Ik zal me de komende dagen eens bezighouden met de bedrijven te zoeken die interessant zijn voor een student rechtspraktijk en me interesseren, mijn CV een beetje aanpassen,...
-- druk druk druk :P
Ik heb dat vak nu ook en het trekt op niets. En we hebben dan ook nog eens een gestoorde prof. Het eerste wat die zei is dat we het Oude Testament moeten lezen en dan op het examen daar detailvragen van krijgen. Bvb, "Hoe gaf Mozes water aan zijn volk? Door op een steen te slaan." DA-FUK. En dinsdag ging iedereen net zitten en plots stuurt hij een derde van de klas weg naar een presentatie dat tijdens de les plaats vond, enkele straten verder van mijn school, op het Muntplein.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3399
Maxidomino wrote:
daviduvel wrote:-- 2 dagen RZL (Religie, Zingeving en Levensbeschouving), al die bijhorende opdrachten :O
+/- Gelukkig heb ik nog interessante dingen gekozen. De een al wat interessanter dan het ander natuurlijk.
++ Lijst met bedrijven op Toledo die naar de jobbeurs komen volgende week woensdag op school. Ik zal me de komende dagen eens bezighouden met de bedrijven te zoeken die interessant zijn voor een student rechtspraktijk en me interesseren, mijn CV een beetje aanpassen,...
-- druk druk druk
Image
Ik heb dat vak nu ook en het trekt op niets. En we hebben dan ook nog eens een gestoorde prof. Het eerste wat die zei is dat we het Oude Testament moeten lezen en dan op het examen daar detailvragen van krijgen. Bvb, "Hoe gaf Mozes water aan zijn volk? Door op een steen te slaan." DA-FUK. En dinsdag ging iedereen net zitten en plots stuurt hij een derde van de klas weg naar een presentatie dat tijdens de les plaats vond, enkele straten verder van mijn school, op het Muntplein.
Bij mij is het gelukkig anders. Gedurende de 2 dagen komen er zo'n 20 externe sprekers. Wij moeten naar 8 verschillende gaan. In juni verschijnen we voor een jury en daar moeten we vragen stellen aan en beantwoorden van ons groepje over een opdracht dat we hebben gemaakt.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3402
Happy Birthday @Sanity penguin
Elexus wrote:---- vanmorgen bij het wachten op de bus plots misselijk worden/wegdraaien, en jawel, wakker worden midden op de baan en een bus vlak achter mij. Blijkbaar flauwgevallen net toen die bus wou oprijden, gelukkig kon die tijdig stoppen of 't was veel slechter afgelopen
En was er niemand die je hielp?
Veel beterschap.
W.O.L.F. wrote:Lang leve feedback :)
Examens en zelfs taken zijn een momentopname, attitude is wat telt :)
Zo moest ik wel niet afkomen bij mijn lectoren...
Dat zag ik meer in het middelbaar dat ze naar de attitude keken...
gamerke1992 wrote:+++ masterdiploma eindelijk op zak
Noice!

+++ Guilty Gear Xrd -SIGN- collector's edition (enkel in de USA) staat nu in mijn kast :p
--- Gisteren slecht opgestaan...
+++ Vandaag stukken beter wakker geworden
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3403
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:Lang leve feedback :)
Examens en zelfs taken zijn een momentopname, attitude is wat telt :)
Zo moest ik wel niet afkomen bij mijn lectoren...
Dat zag ik meer in het middelbaar dat ze naar de attitude keken...
Hangt natuurlijk ook van lesgever tot lesgever af en het is niet omdat naar attitude kijken belangrijk is dat ze het ook doen :p

--- Dit wordt een zwaarder semester dan verwacht. Iets teveel zware taken :|
+++ Ach ja, het is allemaal wel redelijk interessant
--- De laatste weken bijna nooit voldoende slaap
cron