In een beker... Of gewoon zeggen dat je er niet bij was en er geen beelden van bestaan...Maxidomino wrote:Ik heb dat vak nu ook en het trekt op niets. En we hebben dan ook nog eens een gestoorde prof. Het eerste wat die zei is dat we het Oude Testament moeten lezen en dan op het examen daar detailvragen van krijgen. Bvb, "Hoe gaf Mozes water aan zijn volk? Door op een steen te slaan." DA-FUK. En dinsdag ging iedereen net zitten en plots stuurt hij een derde van de klas weg naar een presentatie dat tijdens de les plaats vond, enkele straten verder van mijn school, op het Muntplein.daviduvel wrote:-- 2 dagen RZL (Religie, Zingeving en Levensbeschouving), al die bijhorende opdrachten
+/- Gelukkig heb ik nog interessante dingen gekozen. De een al wat interessanter dan het ander natuurlijk.
++ Lijst met bedrijven op Toledo die naar de jobbeurs komen volgende week woensdag op school. Ik zal me de komende dagen eens bezighouden met de bedrijven te zoeken die interessant zijn voor een student rechtspraktijk en me interesseren, mijn CV een beetje aanpassen,...
-- druk druk druk
Het nut van godsdienst in een opleiding die daar geen zak mee te maken heeft ontgaat mij echt wel. De mensen die dat waardevol vinden moeten maar naar de kerk gaan op zondag...
Dat zijn toch ook gewoon mensen? Ik vind aansreken met de voornaam heel normaal, ik spreek zo goed als niemand aan met de achternaamMr.Wolf wrote:Bij ons gaat het zelfs zo ver dat we leerkrachten met de voornaam moeten aanspreken
+++ Zon
- Waarom hebben we nog altijd zoveel emoticons als iedereen het er al over eens was dat de helft weg mag?