Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

556
The Boy 7/10
Fucked up horrorfilm over een kindermeisje die gaat babysitten op een pop. En ja, je kent het wel: de pop beweegt opeens, ligt op een andere plaats, er verdwijnen dingen,... Het was wel eng, maar er kon precies nog iets meer gedaan mee worden. Het einde was echt wel goed. De rest was maar gewoon.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

561
Fantastic Four (2015) 4/10

een 4 voor de visuals, voor de rest slechte plot, acteerwerk dat eerder thuishoort in een B-film
[+] mijn rant over de film
een lame origin story, waar bijna niks van het bronmateriaal werd gerespecteerd. Human Torch is ne zwarte (i mean wtf), terwijl hij en Sue Storm broer en zus horen te zijn. Ben Grimm die een dodental op zijn naam heeft voor't leger (again, wtf!). Doctor Doom die in de origin story al wordt geëlimineerd, in een f*cking andere dimensie dan nog! Terwijl hij de rechtmatige heerser en despoot van Latveria hoort te zijn en meerdere malen de Avengers het leven zuur maakt, soms in samenwerking met Red Skull.. hem afmaken in de origin film is gewoon dom..
Last edited by Guest on 20 Feb 2016 18:37, edited 1 time in total.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

567
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Harry Potter and the Sorcerer's Stone 9/10
Blijft voor mij 1 van de beste Harry Potter films. Deed me echt terug denken aan toen ik nog klein was. Vanavond nog is de 2e kijken
ik vind het met grote voorsprong de beste van ze allemaal :P
1 is mijn favoriet. De 2e is ook echt nog goed, maar iets minder. De 3e vond ik de beste boek en was ook nog een goede film. Vanaf de vierde vond ik het minder en minder. De laatste ben ik zelfs niet eens meer gaan zien
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

569
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Harry Potter and the Sorcerer's Stone 9/10
Blijft voor mij 1 van de beste Harry Potter films. Deed me echt terug denken aan toen ik nog klein was. Vanavond nog is de 2e kijken
ik vind het met grote voorsprong de beste van ze allemaal :P
1 is mijn favoriet. De 2e is ook echt nog goed, maar iets minder. De 3e vond ik de beste boek en was ook nog een goede film. Vanaf de vierde vond ik het minder en minder. De laatste ben ik zelfs niet eens meer gaan zien
De eerste 2 zijn wel goed maar hebben een hoog "familiefilm-gehalte". De derde is een van de beste. 4, 5 en 6 vond ik minder goed tot vrij saai. De laatste 2 waren wel weer zeer goed.