Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3406
Maxidomino wrote:
daviduvel wrote:-- 2 dagen RZL (Religie, Zingeving en Levensbeschouving), al die bijhorende opdrachten :O
+/- Gelukkig heb ik nog interessante dingen gekozen. De een al wat interessanter dan het ander natuurlijk.
++ Lijst met bedrijven op Toledo die naar de jobbeurs komen volgende week woensdag op school. Ik zal me de komende dagen eens bezighouden met de bedrijven te zoeken die interessant zijn voor een student rechtspraktijk en me interesseren, mijn CV een beetje aanpassen,...
-- druk druk druk :P
Ik heb dat vak nu ook en het trekt op niets. En we hebben dan ook nog eens een gestoorde prof. Het eerste wat die zei is dat we het Oude Testament moeten lezen en dan op het examen daar detailvragen van krijgen. Bvb, "Hoe gaf Mozes water aan zijn volk? Door op een steen te slaan." DA-FUK. En dinsdag ging iedereen net zitten en plots stuurt hij een derde van de klas weg naar een presentatie dat tijdens de les plaats vond, enkele straten verder van mijn school, op het Muntplein.
In een beker... Of gewoon zeggen dat je er niet bij was en er geen beelden van bestaan...
Het nut van godsdienst in een opleiding die daar geen zak mee te maken heeft ontgaat mij echt wel. De mensen die dat waardevol vinden moeten maar naar de kerk gaan op zondag...
Mr.Wolf wrote:Bij ons gaat het zelfs zo ver dat we leerkrachten met de voornaam moeten aanspreken :p
Dat zijn toch ook gewoon mensen? Ik vind aansreken met de voornaam heel normaal, ik spreek zo goed als niemand aan met de achternaam :p

+++ Zon :)
- Waarom hebben we nog altijd zoveel emoticons als iedereen het er al over eens was dat de helft weg mag?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3407
W.O.L.F. wrote: - Waarom hebben we nog altijd zoveel emoticons als iedereen het er al over eens was dat de helft weg mag?
--- Tijdsgebrek... Heb code al uitgevogeld om het blok ook korter te maken maar moet nu nog de file zoeken waar de code in moet komen...

+/- Nog eens in België, het verkeer van BE mis ik in NL alvast niet... Vooral een beetje afstand houden blijkt onmogelijk voor de meesten
+++ Lekker weertje
+/- Drukke dag vandaag met allerlei afspraken
+++ Gelukkig is er wifi om de wachttijden wat dragelijker te maken met mijn laptop
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3410
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:Bij ons gaat het zelfs zo ver dat we leerkrachten met de voornaam moeten aanspreken :p
Dat zijn toch ook gewoon mensen? Ik vind aansreken met de voornaam heel normaal, ik spreek zo goed als niemand aan met de achternaam :p
Het is vooral vreemd omdat ik uit het middelbaar kom waar ze met meneer en mevrouw aangesproken moeten worden. Ook mijn vrienden vinden het vreemd dat we ze niet met de achternaam mogen aanspreken

+++++ Vandaag wel een toffe les gehad. We hadden zo wat groepsspelletjes moeten spelen
+++++ Een paar nieuwe meisjes in de klas. 1 van die meisjes mag er wel zijn hoor :smug:
------ Sebiet naar een vat. Absoluut geen zin, maar ik heb het mijn vrienden beloofd
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3411
Mr.Wolf wrote:Bij ons gaat het zelfs zo ver dat we leerkrachten met de voornaam moeten aanspreken :p
Dat zijn toch ook gewoon mensen? Ik vind aansreken met de voornaam heel normaal, ik spreek zo goed als niemand aan met de achternaam :p

+++ Zon :)
- Waarom hebben we nog altijd zoveel emoticons als iedereen het er al over eens was dat de helft weg mag?[/quote]



ik sprak op school altijd de leerkrachten aan met meneer/mevrouw en dan de achternaam, nu nog als ik ex-leerkrachten zie doet ik dat. Ik spreek die nooit met voornaam aan, ik respecteer de hiërarchie van het schoolleven graag, nostalgie !! :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3413
paveman wrote:Waar rijd jij dan zoal in NL Kolm? Hier kan ook lang niet iedereen goed afstand houden, hoor.... :(
Maar goed: de wegen zijn in België in ieder geval wel om van te :cry: , zo slecht..
Zie afdwaaltopic ;)

--- Haar te kort geknipt... Had gevraagd vooraan iets minder kort dan vorige keer en rest hetzelfde. Vooraan is het idd iets langer maar achteraan is het eens zo kort...
+++ Nieuw rijbewijs aangevraagd, blijft gelukkig 3 maanden beschikbaar op gemeentehuis, hoef ik me niet te haasten
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3414
Bedankt iedereen voor de beterschapswensen enz. Na het flauwvallen ging het meteen een stuk beter. ;)

Overigens: moesten wij de proffen met de voornaam aanspreken, ze zouden nogal kijken. Nog nooit gehoord dat dit de 'norm' is tegenwoordig.

Ot:

++ gisteren leuk gegamed
++ rustige dag
++ wss The Division bestellen straks
-- werken in de badkamer die veel langer duren dan oorspronkelijk gedacht
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3415
Elexus wrote:Bedankt iedereen voor de beterschapswensen enz. Na het flauwvallen ging het meteen een stuk beter. ;)

Overigens: moesten wij de proffen met de voornaam aanspreken, ze zouden nogal kijken. Nog nooit gehoord dat dit de 'norm' is tegenwoordig.

Ot:

++ gisteren leuk gegamed
++ rustige dag
++ wss The Division bestellen straks
-- werken in de badkamer die veel langer duren dan oorspronkelijk gedacht
Is vooral de norm in de eerder sociaal/pedagogischeachtige studierichtingen heb ik het gevoel. ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3416
Elexus wrote:Bedankt iedereen voor de beterschapswensen enz. Na het flauwvallen ging het meteen een stuk beter. ;)

Overigens: moesten wij de proffen met de voornaam aanspreken, ze zouden nogal kijken. Nog nooit gehoord dat dit de 'norm' is tegenwoordig.

Ot:

++ gisteren leuk gegamed
++ rustige dag
++ wss The Division bestellen straks
-- werken in de badkamer die veel langer duren dan oorspronkelijk gedacht
Toch vreemd dat niemand jou heeft geholpen dan.
En zoals ze hierboven zeggen is dit idd in een sociale richting. Zo wordt er een informelere sfeer gecreëerd ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3419
Mr.Wolf wrote:Bij ons gaat het zelfs zo ver dat we leerkrachten met de voornaam moeten aanspreken
--- Hoe kunnen ze toch van u verwachten dat je zo enorm veel taken maakt op een semester? Voor alle vakken een taak, soms meerdere per dag, maar daarnaast ook nog masterproef, en dan ook nog eens wat proberen studeren tussendoor
Bij ons op den unief is dat een big no-no!
Niet dat wij nood hebben aan die mensen met voornaam te noemen, maar zulke elitaire regeltjes staan me gewoon niet aan...
En al die taken, geen enkele snapt dat, ze denken maar altijd dat je 1 vak hebt, het hunne...
met0t0 wrote:Hangt natuurlijk ook van lesgever tot lesgever af en het is niet omdat naar attitude kijken belangrijk is dat ze het ook doen
Ze vergeten het liever dat zoiets bestaat denk ik, maar het was toch veel meer aanwezig in het middelbaar, naar mijn ervaring toch...
Elexus wrote:Ah, hier op vergeten antwoorden, maar de mensen rond mij hebben mij wel degelijk geholpen zenne. Plots was ik zelfs omringd door meer mensen dan ik kon tellen.
Gelukkig :)


+++ Redelijk goed geslapen voor al 2 dagen
--- Mijn ouders die me eraan herinneren waarom ik wil verhuizen...
--- Ik kan soms moeilijk genieten van "gamen" als mijn ouders weer eens irritant willen doen...
--- O wee als ik iets wil downloaden, tenzij het voor mijn vader zijn gameplezier is...
--- Logica is soms niet te vinden hier...
--- Dinsdag nuchter dokter bezoek...

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 59 dagen voor R&C
+++ Nog 66 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog 184 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3420
+++ voor de mensen die denken dat ik hier nooit kom: ik kom elke dag meerdere malen dit forum checken maar ben nooit ingelogd, het is maar dat je het weet

--- weekend weer voorbij
+++ morgen jarig maar ik ga gewoon werken en vier het niet
+++ battlefield weer gevonden.
--- fallout toch mijn game niet, ik ga hem te koop zetten
+++ fijne avond allemaal. En tot snel
Image
cron