Re: Welke game speelde je het laatste uit?

497
Bioshock 2 -> 8/10
Goede sequel, brengt meer van hetzelfde maar is qua gameplay nog beter dan de 1e. Vooral doordat je nu plasmids en wapens tegelijkertijd kan gebruiken. Het verhaal viel mee maar was sowieso moeilijk om dat van het 1e te overtreffen. Rapture was nu wel niet meer zo onbekend, maar het bleef wel leuk om meer van de geschiedenis ervan te ontdekken.
Nu nog infinite ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

500
Mr.Wolf wrote:Dying Light 9.5/10
Zeer hard mee geamuseerd. Binnenkort is beginnen aan The Following dlc. Is naart schijnt ook wel goed
Waarover gaat die juist? Heb de demo gespeeld dacht dat het wel tof was maar ik vond het soms wel beangstigend als er ineens een freak je in je rug aanvalt en ik had ook de indruk dat de moeilijkheidsgraad redelijk hoog lag ik kreeg amper zombies dood ik liep dus maar weg. Wat juist het doel was vond ik ook onduidelijk. Vond er dus niet zoveel aan en demo deletet. De graphics zijn ook maar matig.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

502
RoyVdW wrote:
Mr.Wolf wrote:Dying Light 9.5/10
Zeer hard mee geamuseerd. Binnenkort is beginnen aan The Following dlc. Is naart schijnt ook wel goed
Waarover gaat die juist? Heb de demo gespeeld dacht dat het wel tof was maar ik vond het soms wel beangstigend als er ineens een freak je in je rug aanvalt en ik had ook de indruk dat de moeilijkheidsgraad redelijk hoog lag ik kreeg amper zombies dood ik liep dus maar weg. Wat juist het doel was vond ik ook onduidelijk. Vond er dus niet zoveel aan en demo deletet. De graphics zijn ook maar matig.
Je bent een geheimagent van de GRE. Het is uw doel om iets speciaals te vinden in een stad genaamd Harran, waar een zombievirus plaatsvindt. De bedoeling is om te gaan infiltreren bij bepaalde groepen om dit te vinden. Die freaks zijn volgens mij dan die nighthuters? Die komen alleen maar 's nachts. Er zijn ook infected die overdag rondlopen, maar die kwamen bij mij dikwijls als ik teveel lawaai maakte en die zie je op de map aankomen. In het begin ligt de moeilijkheidsgraad wel hoog. Het freerunnen moest wat wennen en er waren bijna geen goede wapens. Na 6 uurtjes spelen ofzo begon het al goed te lukken en kreeg ik meer en meer wapens. Het is ook niet de bedoeling om alle zombies dood te maken, want soms zijn er zoveel dat je niet genoeg wapens bij hebt (al kon ik mezelf soms niet inhouden om is een molotovcocktail naar een heel grote groep te smijten ;) ). Naarmate je meer skillpoints krijgt kun je coole dingen unlocken. Je kunt over zombies springen, je kunt als je genoeg snelheid hebt er zo een vliegende stamp tegen geven dat ze wegvliegen, als een zombie op de grond ligt zijn hoofd instampen (insta kill) en mijn favoriet was een enterhaak waarbij je van gebouw naar gebouw kon vliegen. En zo zijn er nog veel meer. Als je goede wapens hebt kun je zombies in 1 keer onthoofden met een katana. En de graphics vond ik persoonlijk echt goed. In de dlc kun je ook met een auto rijden.
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Dying Light 9.5/10
Zeer hard mee geamuseerd. Binnenkort is beginnen aan The Following dlc. Is naart schijnt ook wel goed
nu al afgehaspeld ? dat is rap :smug:
Ik had het vorig jaar al gekocht, maar niet de tijd gevonden om te spelen. Ik ben er 3 weken geleden ofzo mee begonnen, maar ik had wel vakantie waar ik veel gespeeld heb. Ik heb ook alle zijmissies gedaan. Ik heb er langer over gedaan als gedacht ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

504
RoyVdW wrote:Thx voor de gedetailleerde uitleg. En is er ook een verklaring wrm die infected en andere hunters er zijn? Klinkt gewelddadig. Niet mijn ding denk. Ga je voor platinum?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Tgoh echt een verklaring weet ik niet meer. Ik heb de laatste 15 % niet echt meer opgelet omdat ik met iets anders bezig was. En platinum ga ik niet doen. Het is doenbaar hoor, maar als ge er al vant begin met bezig bent
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

505
Dante's Inferno

Zoals indertijd gezegd gewoon een God of War kloon met ondermaatse graphics. Er zijn slechtere games om van te kopiëren dus de gameplay was goed tot zeer goed, Alleen zeer vervelend dat ik in tegenstelling tot God of War wel telkens 1 of meer collectibles gemist heb, en die dragen natuurlijk niet over.

7.5/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

507
Gamefreak wrote:Dante's Inferno werd destijds, eind 2009, aangezien als de betere van Kratosmans maar toen ie uitkwam, begin 2010 was ie toch wel wat minder maar nog steeds meer dan oké, goesting om deze rakker eens te herspelen binnekort :cool:
Hmm, ziet er een interessante game uit. Hopelijk kan ik hem aan een goedkoop prijsje oppikken :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

508
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:Dante's Inferno werd destijds, eind 2009, aangezien als de betere van Kratosmans maar toen ie uitkwam, begin 2010 was ie toch wel wat minder maar nog steeds meer dan oké, goesting om deze rakker eens te herspelen binnekort :cool:
Hmm, ziet er een interessante game uit. Hopelijk kan ik hem aan een goedkoop prijsje oppikken :)
zeker doen :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

509
Bioshock Infinite -> 9/10
Toch wel 1 van de zotste verhaallijnen die ik in een game heb meegemaakt :P Was nogal ingewikkeld en heb er ook wat extra info over opgezocht. Als je alles weet wat er te weten valt zit dit toch wel zeer goed in elkaar.
De enige vergelijking met de vorige games is dat het weer in een prachtige setting word gespeeld, die weliswaar totaal verschillend zijn van elkaar. De gameplay is toch wel compleet anders. Veel heviger, sneller en een fps in de vorm van COD of BF. Wat ik niet zo erg vond, dit werkte wel goed bij deze game. De vigors vond ik wel wat minder dan de plasmids, de wapens zijn ongeveer dezelfde gebleven met toevoeging van een sniper die mijn favoriete wapen werd.
Vond het wel fantastisch om plotseling weer in rapture te staan, ben benieuwd naar de burial at sea dlc die ik nu ga spelen.
Image
cron