Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

571
Sanity penguin wrote:
Colossus wrote:Billy en Bam Bam
Tricky tracks
Charley en de getallen
Pim en Pimba
Stick with Mick

En favoriet: Eggbird's :P
BabyTV!
I know the feeling :p
Lol :p

OT:

The Intern ==> 8/10

Toffe feel-good film.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

572
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Harry Potter and the Sorcerer's Stone 9/10
Blijft voor mij 1 van de beste Harry Potter films. Deed me echt terug denken aan toen ik nog klein was. Vanavond nog is de 2e kijken
ik vind het met grote voorsprong de beste van ze allemaal :P
1 is mijn favoriet. De 2e is ook echt nog goed, maar iets minder. De 3e vond ik de beste boek en was ook nog een goede film. Vanaf de vierde vond ik het minder en minder. De laatste ben ik zelfs niet eens meer gaan zien
de vierde vond ik ook heel goed, de zesde en zeven A als we het zo noemen, waren de minste in mijn opinie :P

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

574
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
de vierde vond ik ook heel goed, de zesde en zeven A als we het zo noemen, waren de minste in mijn opinie :P
De 5e vond ik de slechtste en van de 7e heb ik alleen het eerste deel gezien
De 5de kan ik me niet zo goed meer herinneren, maar ik vond ze allemaal eigenlijk echt wel goed. Vooral de laatste.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

579
Crouching tiger, hidden tiger, Sword of destiny

2/10

Ja die titel is een mond vol, maar wat is deze film belachelijk slecht zeg.

Natuur shot > salto maken > vechten > natuurshot > praten > salto maken > vechten etc.
Slechtste film die ik van het jaar heb gezien.

En volgens mij is dat waarderings systeem van Netflix zo corrupt als wat, deze film haalt 5 sterren van de 5, nou ik weet niet wat mensen mankeren maar deze film gaat gewoon nergens over hoor.

Heb zowiezo het gevoel dat Netflix eigen productie films of series altijd makkelijker veel sterren krijgen, soms verdiend maar vaak denk ook corrupt.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

580
Colossus wrote:Crouching tiger, hidden tiger, Sword of destiny

2/10

Ja die titel is een mond vol, maar wat is deze film belachelijk slecht zeg.

Natuur shot > salto maken > vechten > natuurshot > praten > salto maken > vechten etc.
Slechtste film die ik van het jaar heb gezien.

En volgens mij is dat waarderings systeem van Netflix zo corrupt als wat, deze film haalt 5 sterren van de 5, nou ik weet niet wat mensen mankeren maar deze film gaat gewoon nergens over hoor.

Heb zowiezo het gevoel dat Netflix eigen productie films of series altijd makkelijker veel sterren krijgen, soms verdiend maar vaak denk ook corrupt.
als máár 1 persoon 5 sterren geeft en niemand anders stemt, dan heb je 5 sterren :p

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

581
Deadpool 10/10
Omg, 1 van de grappigste films die ik al heb gezien. Mijn kaak deed pijn van het lachen. Ik had eerst mijn twijfels over Ryan Reynolds, maar hij was er echt voor gemaakt. Ook de 4e muur die constant gebroken werd was geniaal. En al die onwetende mensen die vertrokken tijdens de credits...
Image
cron