Re: Life Is Strange

64
Een LE in discvorm met artbook en audio tracks voor 40€ is voor mij het overwegen waard en ik heb die dus besteld.
Geen goesting om het digitaal te doen want dan heb ik niet de fysieke extra's en geen goesting om te wachten tot die in lagere prijs komt.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Life Is Strange

65
Captain Witwicky wrote:Een LE in discvorm met artbook en audio tracks voor 40€ is voor mij het overwegen waard en ik heb die dus besteld.
Geen goesting om het digitaal te doen want dan heb ik niet de fysieke extra's en geen goesting om te wachten tot die in lagere prijs komt.
idem hier :cool:

Re: Life Is Strange

67
minermb wrote:Ik zag dat veel mensen deze game de laatste tijd gekocht hadden, dus ik vraag me nu wel af wat iedereen van de game vindt :-"

Sent from my XT1039 using Tapatalk
Als je graag telltales games speelt is dit zeker een aanrader. Beetje in zelfse stijl qua gameplay en een goed in elkaar gestoken verhaal :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Life Is Strange

69
Vond het een fantastische game, vooral de eerste en de tweede ep, maar 3 en 4 zijn ook echt heel goed. Nu nog 5 spelen :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Life Is Strange

72
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Ik ben gestopt 15min in ep5
geen id waarom :)
Lol :p Verderspelen? Is maar een idee :-"
Ik geraak er niet aan toe.
Ik heb geen zin om het verder te spelen.
Niet dat het een slechte game is, verra van. Maar de goesting mankeerd om 1 of andere reden...
Image

Re: Life Is Strange

73
Eigenlijk vind ik TWD en LIS beide goed, maar mijn keuze gaat toch meer uit naar LIS. Ik had bij Life is strange veel meer het gevoel dat je keuzes iets uitmaakten dan bij the walking dead. Ik vond het ook leuk bij LIS dat je de meeste keuzes terug kon draaien en nog even zien hoe het bij de andere keuze gaat. Ik vond beide eindes van de games toch wel even goed, althans degene die ik heb gekozen. Misschien komt het ook een beetje doordat ik TWD een paar jaren geleden heb gespeeld en daardoor er niet meer alles van weet...

Maar allebei de games hebben ook weer andere themas, de een gaat over een zombieapocalyps en de ander gaat over een meisje die ontdekt dat ze de tijd kan terugdraaien. Het ligt er ook gewoon aan waar je van houdt :P
Image

Re: Life Is Strange

74
ShAmPi wrote:
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Ik ben gestopt 15min in ep5
geen id waarom :)
Lol :p Verderspelen? Is maar een idee :-"
Ik geraak er niet aan toe.
Ik heb geen zin om het verder te spelen.
Niet dat het een slechte game is, verra van. Maar de goesting mankeerd om 1 of andere reden...
komaan Scampi, afmaken waar je aan begint :nerd:

Re: Life Is Strange

75
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:
dividedx11 wrote:
Lol :p Verderspelen? Is maar een idee :-"
Ik geraak er niet aan toe.
Ik heb geen zin om het verder te spelen.
Niet dat het een slechte game is, verra van. Maar de goesting mankeerd om 1 of andere reden...
komaan Scampi, afmaken waar je aan begint :nerd:
Ja maarja.
Stel je voor dat ik platinum haal dan is mijn hele trophycard met 0 plats omzeep.
Want tot zover ik zit heb ik wel degelijk alle foto's.
Zelfs twd heb ik niet uitgespeeld...

Nontheless LIS is een fantastische game!
Image
cron