Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3436
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:
itsjustme wrote:++ Vandaag rijexamen gehaald!
Nee, hoor. Ik wordt in mei ook 19 jaar ;)

Aan iedereen een fijne verjaardag gewenst :)
zie ik daar een uit de kluiten gewassen joekel van een DT-fout ? No offense, ik heb gewoon op het moment niets anders te doen :nerd:
Ik schaam mezelf dood. Ik was er ff niet met m'n hoofd bij. Van schaamte ga ik nu in een hoekje zitten met m'n knieën hoog opgetrokken ;(
Last edited by Kolm on 24 Feb 2016 22:33, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3437
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:---- naar dokter gemoeten want voel me al sedert die appelflauwte helemaal niet zo goed
-- dokter vermoedt dat het ligt aan teveel stress en vermoeidheid
-- niet veel aan te doen m.a.w.
-- zucht
Slapen en gamen? ;)
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:- Vroeg opstaan voor dokter afspraak...
- Ik ben op tijd, maar de dokter is 25mins later....
Dan weet je toch dat hij/zij voor elke patiënt zijn tijd neemt? Of was je de eerste?
Ik was de tweede maar de eerste ging 25mins later binnen, dus...
Ligeiro wrote:--- supertuesday bij de post (megadrukke dinsdag elke 2 weken). Collega's die vanmorgen zijn begonnen om 5u30 waren daarnet om halfvijf nóg bezig. En nee,die zitten niet op hun gat ;)
En nee, wij krijgen geen overuren voor alles wat wij langer dan 8uur werken
Hmmm...misschien daarom dat mijn pakje misschien vertraging heeft...zou dat kunnen??
itsjustme wrote:++ Vandaag rijexamen gehaald!
Proficiat!

--- Pakje is niet toegekomen, normaal was het voor gisteren... ;(
- Hopelijk komt het ooit nog toe...
Kom kom
De Post is ook maar een bedrijf hoor.
Kan altijd gebeuren dat een pakje wat later toekomt.
Heb ik al zoveel gehad. Is nou ook geen ramp.

Aaaaaaaaaaaaaaanyway

+/- aant twijfelen voor Gamecube te kopen want ik heb wel alle games emulatorwise incl usb gamecube controller en hdmi verbinding naar TV. Maar toch op die powerknop kunnen duwen van de console zelf heeft ook iets ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3440
Sanity penguin wrote:
W.O.L.F. wrote:Wat is dat hier met die quotes? Ligt het nu gewoon aan gamefreak of is er meer aan de hand?

+++ Prachtig weertje
--- Te veel werk, zoals altijd, maar ik bewaak mijn rust, anders zou ik nog helemaal doordraaien :(
Ik gok op Gamefreak :O
Nah, als er teveel quotes in elkaar worden geplaatst, heeft PhpBB al eens de neiging om de dingen te breken :p
Altijd een veilige gok eh ;)

+++ Straks mosselen eten :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3442
Fixed quotes, gamefreak had volgens mij een groot deel van zijn post weg gedaan voor het posten. Als het teveel quotes zijn dan staat in edit-mode wel alles nog in de editor en nu was behalve de codes ook nog een deel van een post weg.

+++ Eindelijk nog eens kunnen gamen, Far cry primal is best leuk tot nu toe (1u gespeeld)
+++ Afgelopen weekend is mijn eerste volledige project naar productie gegaan! :party: Best spannend na 2-3 maanden in mijn eentje als 'noob' eraan gewerkt te hebben.
+++ Vast contract gekregen! :party:
=> Ben ik echt al 11 maanden aan het werk? Het lijkt veel minder... :think:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3443
ShAmPi wrote:Kom kom
De Post is ook maar een bedrijf hoor.
Kan altijd gebeuren dat een pakje wat later toekomt.
Heb ik al zoveel gehad. Is nou ook geen ramp.
Yes yes, I know, maar omdat ik helemaal niet weet hoe het komt dat dit pakketje nog niet is toegekomen vroeg ik me af waaraan het kon liggen en dan hoor ik net dat het een drukke periode was/is voor De Post, dus dacht ik "Eureka". Dus hoopte ik dat het hier aan lag en niet aan iets anders, want anders moet ik dat weer uitzoeken en daar heb ik geen zin in...tis ook de eerste keer dat een pakje niet "op tijd" is (als ik het goed herinner), dus dat klonk al raar genoeg voor mij...ik ben altijd (over)bezorgd...

+++ Story Trailer Uncharted 4
+/- Serieus verslaafd aan Mad Max game...'t kan niet snel genoeg weekend zijn dat ik weer kan spelen...
--- Moe-oe-oe
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3444
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:Kom kom
De Post is ook maar een bedrijf hoor.
Kan altijd gebeuren dat een pakje wat later toekomt.
Heb ik al zoveel gehad. Is nou ook geen ramp.
Yes yes, I know, maar omdat ik helemaal niet weet hoe het komt dat dit pakketje nog niet is toegekomen vroeg ik me af waaraan het kon liggen en dan hoor ik net dat het een drukke periode was/is voor De Post, dus dacht ik "Eureka". Dus hoopte ik dat het hier aan lag en niet aan iets anders, want anders moet ik dat weer uitzoeken en daar heb ik geen zin in...tis ook de eerste keer dat een pakje niet "op tijd" is (als ik het goed herinner), dus dat klonk al raar genoeg voor mij...ik ben altijd (over)bezorgd...

+++ Story Trailer Uncharted 4
+/- Serieus verslaafd aan Mad Max game...'t kan niet snel genoeg weekend zijn dat ik weer kan spelen...
--- Moe-oe-oe
Me comprende ;)
Wat ik vooral lastig vindt is dat de winkel er lang over doet om pakje te verzenden.
Zo heb ik 20/02 schoenen (die in stock zijn) besteld bij laredoute en ze hebben het zelfs nog niet verzonden.
Ik had anders verwacht van zo'n grote winkel :)

OT:
+++++ Gamecube gekocht
+++++ Crash Bandicoot (niet zo goed als ps Crash maar swat) besteld voor de GC ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3450
daviduvel wrote:
Ligeiro wrote:--- 10 uur straight gewerkt, maar 8 uur betaald..
Hoe komt dat?
bij de post krijg je 8u per dag betaald, heb je vroeger gedaan is dat mooi meegenomen, moet je langer dan 8u werken, dan heb je geen overuren. zo compenseren ze voor de keren dat je vroeger naar huis kan, maar toch 8u betaald wordt
cron