Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3452
W.O.L.F. wrote:Wat is dat hier met die quotes? Ligt het nu gewoon aan gamefreak of is er meer aan de hand?

+++ Prachtig weertje
--- Te veel werk, zoals altijd, maar ik bewaak mijn rust, anders zou ik nog helemaal doordraaien :(
maar, ik heb niets misdaan mevrouw :(

hoe kom je erbij dat ik iets fout zou quoten, dat doe ik nooit :)
Last edited by Kolm on 27 Feb 2016 16:52, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3453
ShAmPi wrote:Me comprende ;)
Wat ik vooral lastig vindt is dat de winkel er lang over doet om pakje te verzenden.
Zo heb ik 20/02 schoenen (die in stock zijn) besteld bij laredoute en ze hebben het zelfs nog niet verzonden.
Ik had anders verwacht van zo'n grote winkel :)
Bij mij verzend het snel (meestal Amazon) maar blijft het zo "zweven" wanneer het in België is :p Duurt 1 dag ofzo om over te brengen van de UK en dan 2 weken om hier te blijven...

+/- RE4-5-6 naar PS4, maar momenteel zonder enige toevoegingen...dus meh...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3456
--- Heel de week mijn weekend plannen...en mijn ouders zorgen ervoor met 1 simpele actie (don't worry, geen ruzie) dat alles voor niks gepland was... :(
+ Dus de Friday 13th game is happening, right?
+++ I'm the best: vader heeft zeer veel moeilijkheden met een boss in Invisible Mode van Resident Evil Revelations 2 (no kidding, niet makkelijk), mij lukt het na een paar keren, lol :lol: En mijn vader maar zeggen dat het mij ook niet zal lukken :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3457
Ligeiro wrote:
daviduvel wrote:
Ligeiro wrote:--- 10 uur straight gewerkt, maar 8 uur betaald..
Hoe komt dat?
bij de post krijg je 8u per dag betaald, heb je vroeger gedaan is dat mooi meegenomen, moet je langer dan 8u werken, dan heb je geen overuren. zo compenseren ze voor de keren dat je vroeger naar huis kan, maar toch 8u betaald wordt
Dat is een speciale regeling waarbij ik de redenatie wel deels kan volgen. Maar als je nu meer dagen langer dan 8u werkt dan dat je dagen minder dan 8u werkt, is die regeling niet echt rechtvaardig.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3461
+++ midweekje weg met het gezin naar Landal
+++ even heerlijk een weekje vakantie en genieten met 3en
+++ ga dus 2x dit jaar op vakantie, er is een kind bij en ineens gaat dat geld rollen

--- de kleine krijg door wat ik game overdag, wat dus inhou dat ik aktie games zoals BF4 en Witcher alleen maar in den avond kan spelen als de kleine slaapt....
++/-- dat word littlebig planet enzo overdag gamen...
--- babyTV is zo simpel als simpel
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3464
+/- Toch nog wat kunnen redden van mijn planning, gisteren viel al bij al dus nog mee...
+++ Mad Max
--- Voel niks wanneer ik wakker word, ik fris me op, poets mijn tanden, eet mijn ontbijt, en plots voelt mijn keel anders aan, net alsof ik ziek ga worden, lichte kriebel en hoest ook erbij...'doeme toch :|
--- Verschillen blijven opmerken tussen US & EU...
- Proberen in te halen wat ik hier gemist heb...

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 52 dagen voor R&C
+++ Nog 59 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog 177 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3465
Colossus wrote:+++ midweekje weg met het gezin naar Landal
+++ even heerlijk een weekje vakantie en genieten met 3en
+++ ga dus 2x dit jaar op vakantie, er is een kind bij en ineens gaat dat geld rollen

--- de kleine krijg door wat ik game overdag, wat dus inhou dat ik aktie games zoals BF4 en Witcher alleen maar in den avond kan spelen als de kleine slaapt....
++/-- dat word littlebig planet enzo overdag gamen...
--- babyTV is zo simpel als simpel
En bovendien ook niet echt pedagogische verantwoord :p Ze leren bijvoorbeeld veel meer woordjes als jij voorleest (maar ik weet ook dat die tv soms zo handig is als ze lastig zijn :) )

+++ Gezellig naar Let's Lous Art geweest met met0t0 (dat is een driemaandelijkse minibeurs van mensen met handgemaakte spullen)
+++ Heerlijk weer :)
cron