Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

227
++ er komt wat schot in het groepswerk
++ het onderwerp valt gelukkig redelijk goed mee
-- moet tegen de vrijdag al zo goed als af zijn eigenlijk
++ games gekocht, het is warempel al even geleden sedert dat ik fysieke games heb gekocht (geleden van Dragon Age Inquisition denk ik)
-- games gekocht terwijl ik al zoveel kosten moet doen deze en vorige maand :p
++ al weekend voor mij
-- dit weekend mij toch echt nekeer aan die paper zetten om er vanaf te zijn
-- voelde mij niet zo lekker in het begin van de les
++ erna ging het gelukkig beter
++ straks nog eens goed gamen, I need it :p
++ Continuum is een awesome serie
++ binnenkort naar Cinderella/maar vooral... Frozen Fever gaan kijken!
++ fsterchele die de Frozen dvd heeft gekocht, hoe zou dat komen xD
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

229
++ zelf teruggevonden hoe ik me avatar moet instellen amai
++ zelf voor de eerste keer een topic gemaakt zie http://pressxtorevive.com/forum/viewtop ... f=12&t=163
++ lexi die blijkbaar heel blij is met mijn aankoop xd
++ verderdoen op dying light
++ men ma die redelijk deed daarnet => edit twas maar schijn tijdens eten wast weer de plezanten toer (sarcasme-alarm)
-- werk is nog altijd saai bah
Last edited by fsterchele23 on 04 Mar 2015 19:11, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

233
Elexus wrote: ++ Continuum is een awesome serie
Ja, die serie is awesome, maar ik kan ze niet zien (heb niet de nodige zender(s) )


--- Hmmm, ik kon wat langer slapen in feite...
--- Gisteren geen tijd meer gehad voor het forum...vandaag kan ik niet mijn unbox artikel afwerken want het fototoestel is niet thuis waardoor ik niet de laatste foto kan trekken voor de unbox foto's... :(
+++ OMG! Gisteren dus naar de Game Mania gegaan voor mijn DBXV metal case. Ik vroeg hoe het kwam dit ik nu toch nog mijn metal case heb. Het personeel zei me dat ze gebeld hadden naar het hoofdkantoor en daar wat gepushed hebben voor nog een exemplaar, omdat ik als eerste zo te zien de game had besteld in mijn winkel en ik er recht op had. Ze hadden het eerst moeilijk om nog een exemplaar te vinden, maar uiteindelijk (goed luisteren nu!) heb ik een exemplaar gekregen die ze zelf in het hoofdkantoor gingen verspreiden onder zichzelf !!! Dus de klant krijgt er geen maar in het hoofdkantoor smijten ze ermee en als er geen zijn zullen die waarschijnlijk verdwijnen terwijl wij op onze honger blijven zitten. Zo te zien ben ik dus een van de weinige die nu nog een metal case heeft gekregen. Amaai, zeg. En hier wil ik ook eens die kerel bedanken van het personeel. Wat een zalige kerel is me dat, zeg. Zo veel doen voor mij zonder dat ik het vraag. Daarna hebben we nog een dik uur zitten praten over pre-orders, CE, wereldwijde distributie etc en al de problemen errond! Zalig !!
+++/--- Nog 15 dagen (x2)
--- Nog 5 dagen
--- Nog 15 dagen
--- Nog 71 dagen
+++ Nog 98 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

234
++ auto is (opnieuw) blanco gekeurd! Moet toch zijn dat het bakske in orde staat :D
++ nu kunnen de administratieve dingen gaan beginnen, verzekering regelen, plakken aanvragen,...
++ als alles goed gaat dan zou m'n autootje hier zaterdag voor de deur moeten staan!
++ whiiiii :D
-- vandaag werken aan PO, again D:
++ daarna gametijd!
++ OlliOlli2 is plezant maar damn, ge moet toch snel zijn :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

235
--- Oh, great...
--- Gisteren doe ik boodschappen en zaterdag staan er weer op de planning. Mijn vader moet iets doen en trekt er mij er nu bij. Morgen moet ik in de ochtend naar de Carrefour. Kon ik dan gewoon niet gisteren om geen boodschappen gaan...
--- Ik verwacht morgen weer problemen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

236
Elexus wrote:++ auto is (opnieuw) blanco gekeurd! Moet toch zijn dat het bakske in orde staat :D
++ nu kunnen de administratieve dingen gaan beginnen, verzekering regelen, plakken aanvragen,...
++ als alles goed gaat dan zou m'n autootje hier zaterdag voor de deur moeten staan!
++ whiiiii :D
-- vandaag werken aan PO, again D:
++ daarna gametijd!
++ OlliOlli2 is plezant maar damn, ge moet toch snel zijn :p
alej kben blij voor jou ivm je auto :)

-- half ziek zen
+ toch naar huis gegaan na de middag men werk zat er toch op en khad echt geen zin om nog die 3 uur te trekken met die bijkomstige klusjes
+ chef die me gelijk geeft en zegt dat ik beter thuis zit en volledig uitziek en dan weer terugkom
+/- straks naar dokter en ook wa info vragen over wa ander stuff :p ie mag iets doen voor zen geld, eigenlijk bikke hopen dak morgen mag thuis blijven
++ gisteravond nog naar frozen gekeken, ik kon nie meer wachten tot dees weekend :o
Image