Re: Netflix

62
Gamefreak wrote:ik ben nog niet zo vertrouwd met Netflix, vandaar deze vraag. Moet je je betaalgegevens ingeven alvorens je gratis trial te starten ? :smug:
Ja je moet een account maken samen met betaalgegevens anders gaat het niet werken, zodra je alles heb gedaan kan je genieten van een maand gratis Netflix, maar let wel dat als je langer dan een maand kijk je abonnement begint en dan maandelijks moet betalen, dus wil je echt gratis blijven dan stop je net van te voren.

Veel plezier en succes :hi5:
Image

Re: Netflix

63
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:ik ben nog niet zo vertrouwd met Netflix, vandaar deze vraag. Moet je je betaalgegevens ingeven alvorens je gratis trial te starten ? :smug:
Ja je moet een account maken samen met betaalgegevens anders gaat het niet werken, zodra je alles heb gedaan kan je genieten van een maand gratis Netflix, maar let wel dat als je langer dan een maand kijk je abonnement begint en dan maandelijks moet betalen, dus wil je echt gratis blijven dan stop je net van te voren.

Veel plezier en succes :hi5:
Yup, je zal nog altijd je kredietkaart gegevens of Paypal moeten ingeven.
Gezien er nu ook van die kaarten a la PSN bestaan voor Netflix, zouden ze dat proces toch beter wat aanpassen lijkt mij.
Image

Re: Netflix

64
Maar het feit is dat je niet altijd gratis kan blijven zien van zodra je opzegt net alvorens die gratis maand is afgelopen. Heb mijn abo vandaag laten aflopen stond toch geen geld meer op mijn PayPal en dan stuurt Netflix een mail met een betalingsfout, vervolgens opgezegd.
Image

Re: Netflix

65
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:ik ben nog niet zo vertrouwd met Netflix, vandaar deze vraag. Moet je je betaalgegevens ingeven alvorens je gratis trial te starten ? :smug:
Ja je moet een account maken samen met betaalgegevens anders gaat het niet werken, zodra je alles heb gedaan kan je genieten van een maand gratis Netflix, maar let wel dat als je langer dan een maand kijk je abonnement begint en dan maandelijks moet betalen, dus wil je echt gratis blijven dan stop je net van te voren.

Veel plezier en succes :hi5:
dus je kan gratis blijven ? das best geinig :O

edit: lees nu pas post van Roy, maar er is nog iets vreemd, ik probeerde dus de betaalgegevens in te voeren maar hij pakte de gegevens niet. Kan dat zijn doordat er geen of te weinig saldo stond op mijn kaart ? er stond een euro of 2 op ? Misschien moet er minstens 9 opstaan ? De minimum prijs voor een abo ?

Re: Netflix

66
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:ik ben nog niet zo vertrouwd met Netflix, vandaar deze vraag. Moet je je betaalgegevens ingeven alvorens je gratis trial te starten ? :smug:
Ja je moet een account maken samen met betaalgegevens anders gaat het niet werken, zodra je alles heb gedaan kan je genieten van een maand gratis Netflix, maar let wel dat als je langer dan een maand kijk je abonnement begint en dan maandelijks moet betalen, dus wil je echt gratis blijven dan stop je net van te voren.

Veel plezier en succes :hi5:
dus je kan gratis blijven ? das best geinig :O

edit: lees nu pas post van Roy, maar er is nog iets vreemd, ik probeerde dus de betaalgegevens in te voeren maar hij pakte de gegevens niet. Kan dat zijn doordat er geen of te weinig saldo stond op mijn kaart ? er stond een euro of 2 op ? Misschien moet er minstens 9 opstaan ? De minimum prijs voor een abo ?



Kon het trouwens niet ook via iDEAL ?
Ikzelf gebruik het via een MasterCard en ervaar geen problemen.
Je hoef trouwens niet bang te zijn dat je aan een maandelijks contract zit, je kan echt per maand opzeggen.
Image

Re: Netflix

67
@Gamefreak; Bij mij moest er voldoende op PayPal staan voordat de betalingsmethode werkte. Het geld werd dan ook direct van mijn rekening gehaald. Ik liet elke maand aflopen zo en zette telkens 10 euro erop voor één maand het werd gedomicilieerd maar ik had toch nog manuele controle zo.

@Colossus; Dus je kan echt altijd gratis blijven zien?? Waarom doet iedereen het dan niet op die manier? Volgens mij werkt dat niet hoor zo elke maand opzeggen vooraleer die gratis trial afloopt want het systeem onthoudt u mailadres en bewaart 10 maanden lang uw kijkvoorkeuren.
Image

Re: Netflix

68
RoyVdW wrote:@Gamefreak; Bij mij moest er voldoende op PayPal staan voordat de betalingsmethode werkte. Het geld werd dan ook direct van mijn rekening gehaald. Ik liet elke maand aflopen zo en zette telkens 10 euro erop voor één maand het werd gedomicilieerd maar ik had toch nog manuele controle zo.

@Colossus; Dus je kan echt altijd gratis blijven zien?? Waarom doet iedereen het dan niet op die manier? Volgens mij werkt dat niet hoor zo elke maand opzeggen vooraleer die gratis trial afloopt want het systeem onthoudt u mailadres en bewaart 10 maanden lang uw kijkvoorkeuren.
Heb ik ooit gezegd dat je altijd gratis kan blijven zien?? Nee.

Alleen de eerste keer, als nieuwe lid, kan je vlak voor het einde van je gratis maand afzeggen. Maar Netflix onthou je email adres en je krijg het maar eenmaal dus opnieuw gratis gaat niet
Image

Re: Netflix

71
RoyVdW wrote:Sorry Colos ik had het zo verstaan. En idd.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Hoef je geen sorry voor te zeggen :P ik help mensen graag met vragen te beantwoorden.

Hoe is het trouwens met je water project? Gaat het goed? Laat maar weten in het afdwaaltopic
Image

Re: Netflix

73
RoyVdW wrote:Op de IMDb hoofdpagina kan je de trailers van S3 van Penny Dreadfull en S2 Daredevil al bekijken :O :love:
Ja ik had die van Daredevil al gezien ja,
Whauw wat is die 2de trailer ook goed he.

Heb de volste vertrouwen in dat dit weer een geweldige seizoen gaat worden. Hopelijk doet Fisk ook weer mee.
Image

Re: Netflix

74
Colossus wrote:
RoyVdW wrote:Op de IMDb hoofdpagina kan je de trailers van S3 van Penny Dreadfull en S2 Daredevil al bekijken :O :love:
Ja ik had die van Daredevil al gezien ja,
Whauw wat is die 2de trailer ook goed he.

Heb de volste vertrouwen in dat dit weer een geweldige seizoen gaat worden. Hopelijk doet Fisk ook weer mee.
hij staat alleszins niet tussen de credits..
Wie ik wél zie staan zijn Punisher en Elektra! belooft veel goeds ^^

Re: Netflix

75
Nieuwe teaser voor Iron Cage:



Teaser voor the defenders:



First look voor Iron Fist:



Iron fist en the defenders komen in 2017, luke cage komt op 30 november en er komt een derde seizoen van daredevil
Image