Re: Uncharted 4

92
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote:Toch niet een Collector's Edition pre-order?

En ze zeiden dat het lag aan de hoeveelheid exemplaren die niet aan de vraag zou kunnen voldoen op de datum vastgelegd in april...dus 2 weken extra productie...
Was een special edition.
En het spel gaat sowieso eind deze maand gold, zoals gepland voor de release in april.
Vinde dat dan niet spijtig, als het gaat om een special edition, voor maar 2 weekjes uitstel?
Je special edition opgeven omdat je hem niet op het gepaste moment kan spelen?
Ik heb de CE besteld en ik had een verlengd weekend na de release, nu past dat ook niet meer, maar ik ga niet mijn CE annuleren.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Uncharted 4

93
NTGSruler wrote:Veel mensen teleurgesteld nu. Ik zoek trouwens nog altijd de Collection game tweedehands voor niet meer dan 25-30 euro...
Als ik U3 uit heb dan mag je hem hebben voor 30 inclusief verzending hoor dan heb ik hem gratis gehad :P Alhoewel zo'n nostalgie kan ik mss niet verkopen en €10 per PS4 game is geen geld hé.
Image

Re: Uncharted 4

94
Captain Witwicky wrote:Vinde dat dan niet spijtig, als het gaat om een special edition, voor maar 2 weekjes uitstel?
Je special edition opgeven omdat je hem niet op het gepaste moment kan spelen?
Ik heb de CE besteld en ik had een verlengd weekend na de release, nu past dat ook niet meer, maar ik ga niet mijn CE annuleren.
Ik vind het vooral spijtig dat ik hem niet op release kan spelen maar een maand en half ga moeten wachten. Ik ga niet mee kunnen praten over de game op het moment dat hij populair is en de kans om spoilers te zien vergroot.
Wat die SE betreft, ik heb de game vorig jaar in september ge pre ordert met het gedacht dat hij ging uitkomen (op 18 maart) een week na mijn verjaardag. Toen dacht ik ik koop hem sowieso waarom dan geen 15€ extra voor die SE, als verjaardag cadeau kon dat er wel mee door. Anders koop ik nooit een SE, ben daar zwaar gerust in kost teveel geld. Maar voor uncharted zag ik dit wel zitten. Dit ging trouwens mijn eerste SE zijn.
Ondertussen komt hij allang niet meer uit in maart maar tijdens een zeer drukke periode waarin ik de game toch niet zou kunnen spelen. Dus is het niet meer de moeite om de pre order door te laten gaan.
Image

Re: Uncharted 4

96
Gamefreak wrote:2 weken valt nog mee, als het tenminste niet nog eens gebeurd :smug:
Ik vind het zelfs vrij weinig. Toen ik de titel las dat het uitgesteld werd, had ik al een paar maanden voor ogen, maar het bleek dan om slechts twee weken te gaan.
Als de deadline maar zo koet verschoven wordt, zullen er toch geen grove mankementen zijn? Misschien wat pr probleempjes ofzo.
Image

Re: Uncharted 4

97
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:2 weken valt nog mee, als het tenminste niet nog eens gebeurd :smug:
Ik vind het zelfs vrij weinig. Toen ik de titel las dat het uitgesteld werd, had ik al een paar maanden voor ogen, maar het bleek dan om slechts twee weken te gaan.
Als de deadline maar zo koet verschoven wordt, zullen er toch geen grove mankementen zijn? Misschien wat pr probleempjes ofzo.
Volgens mij is er gewoon een probleem met de productie...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

99
Toon8 wrote:Ik vind het vooral spijtig dat ik hem niet op release kan spelen maar een maand en half ga moeten wachten. Ik ga niet mee kunnen praten over de game op het moment dat hij populair is en de kans om spoilers te zien vergroot.
Wat die SE betreft, ik heb de game vorig jaar in september ge pre ordert met het gedacht dat hij ging uitkomen (op 18 maart) een week na mijn verjaardag. Toen dacht ik ik koop hem sowieso waarom dan geen 15€ extra voor die SE, als verjaardag cadeau kon dat er wel mee door. Anders koop ik nooit een SE, ben daar zwaar gerust in kost teveel geld. Maar voor uncharted zag ik dit wel zitten. Dit ging trouwens mijn eerste SE zijn.
Ondertussen komt hij allang niet meer uit in maart maar tijdens een zeer drukke periode waarin ik de game toch niet zou kunnen spelen. Dus is het niet meer de moeite om de pre order door te laten gaan.
Hmmm, ik merk dat wij een heel verschillende kijk hebben op zo'n zaken ;)
Voor mij is de populariteit en het moment van geen belang, zolang ik maar die CE heb, daarna mag die een tijdje in mijn kast staan, dat zou niet erg zijn.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Uncharted 4

100
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Ik vind het vooral spijtig dat ik hem niet op release kan spelen maar een maand en half ga moeten wachten. Ik ga niet mee kunnen praten over de game op het moment dat hij populair is en de kans om spoilers te zien vergroot.
Wat die SE betreft, ik heb de game vorig jaar in september ge pre ordert met het gedacht dat hij ging uitkomen (op 18 maart) een week na mijn verjaardag. Toen dacht ik ik koop hem sowieso waarom dan geen 15€ extra voor die SE, als verjaardag cadeau kon dat er wel mee door. Anders koop ik nooit een SE, ben daar zwaar gerust in kost teveel geld. Maar voor uncharted zag ik dit wel zitten. Dit ging trouwens mijn eerste SE zijn.
Ondertussen komt hij allang niet meer uit in maart maar tijdens een zeer drukke periode waarin ik de game toch niet zou kunnen spelen. Dus is het niet meer de moeite om de pre order door te laten gaan.
Hmmm, ik merk dat wij een heel verschillende kijk hebben op zo'n zaken ;)
Voor mij is de populariteit en het moment van geen belang, zolang ik maar die CE heb, daarna mag die een tijdje in mijn kast staan, dat zou niet erg zijn.
stof happen bedoel je :smug:

Re: Uncharted 4

101
Captain Witwicky wrote:Hmmm, ik merk dat wij een heel verschillende kijk hebben op zo'n zaken ;)
Voor mij is de populariteit en het moment van geen belang, zolang ik maar die CE heb, daarna mag die een tijdje in mijn kast staan, dat zou niet erg zijn.
Iedereen zijn pleziertjes he :P
Image

Re: Uncharted 4

102
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote: Hmmm, ik merk dat wij een heel verschillende kijk hebben op zo'n zaken
Voor mij is de populariteit en het moment van geen belang, zolang ik maar die CE heb, daarna mag die een tijdje in mijn kast staan, dat zou niet erg zijn.
stof happen bedoel je
Mijn kasten zitten zodanig vol, veel stof kan er niet tussen kruipen :P
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote:Hmmm, ik merk dat wij een heel verschillende kijk hebben op zo'n zaken
Voor mij is de populariteit en het moment van geen belang, zolang ik maar die CE heb, daarna mag die een tijdje in mijn kast staan, dat zou niet erg zijn.
Iedereen zijn pleziertjes he
Ja, zo te zien wel :P Zeer interessant hoe verschillend iemand zijn mening kan zijn voor het aankopen van een game.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Uncharted 4

104
Maxidomino wrote:Nieuwe gameplay van Uncharted 4.
Holy Mowly, alles ziet er zo mooi uit. Ik heb deze video rap rap doornomen want ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk van deze game zien en alles zelf ontdekken vanaf 10 mei.
Ziet er echt wel fantastisch uit :O
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image