Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3511
dividedx11 wrote:-- faalangst
--- het ging de laatste tijd zo goed en vanmorgen dan tijdens wiskunde een gewone toets en helemaal tielt slaan, beven...
-- zit altijd maar niet echt goed in m'n vel, kan nergens meer tot rust komen..
---- Die van fysica die op het einde van de les zegt dat we tegen maandag 14 vraagstukken moeten oplossen, heel m'n planning omzeep en 3 uur erbij... 12 uur leren in het weekend is nu toch niet echt normaal in het middelbaar in een niet-examen periode... Van't weekend dus ook geen rust...
Faalangst mag je zeker niet onderschatten, het kan serieus wat problemen opleveren. Het CLB kan je helpen (als je duidelijk aangeeft dat je niet wil dat de school iets weet moeten zij echt hun mond houden) en ook het JAC kan helpen, je kan zelfs met het chatten. Succes ermee :)

+++ Eindelijk mijn haar laten knippen, met0t0 ook trouwens, wij gaan samen naar de kapper :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3513
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:-- faalangst
--- het ging de laatste tijd zo goed en vanmorgen dan tijdens wiskunde een gewone toets en helemaal tielt slaan, beven...
-- zit altijd maar niet echt goed in m'n vel, kan nergens meer tot rust komen..
---- Die van fysica die op het einde van de les zegt dat we tegen maandag 14 vraagstukken moeten oplossen, heel m'n planning omzeep en 3 uur erbij... 12 uur leren in het weekend is nu toch niet echt normaal in het middelbaar in een niet-examen periode... Van't weekend dus ook geen rust...
Faalangst mag je zeker niet onderschatten, het kan serieus wat problemen opleveren. Het CLB kan je helpen (als je duidelijk aangeeft dat je niet wil dat de school iets weet moeten zij echt hun mond houden) en ook het JAC kan helpen, je kan zelfs met het chatten. Succes ermee :)

+++ Eindelijk mijn haar laten knippen, met0t0 ook trouwens, wij gaan samen naar de kapper :p
*kuch*SLOEF*kuch*

:lol:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3516
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Eindelijk mijn haar laten knippen, met0t0 ook trouwens, wij gaan samen naar de kapper :p
*kuch*SLOEF*kuch*

:lol:
Het is gewoon gemakkelijk hoor, waarom zou dat van met0t0 een sloef maken? Het is gezellig, we praten met z'n drieën en terwijl zijn haar gedaan wordt droogt het mijne en dat bespaart kosten voor het drogen, niets dan voordelen :)

+++ Gisteren weer gaan babysitten, de hond was meer werk dan het kind :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3517
+/- On the road to recovery
--- On the long long long road to recovery...
--- Morgen terug gaan werken, eerder omdat het "moet" dan omdat het "kan"...
--- Ik kan gerust nog een paar dagen nemen om te herstellen...
---/+ Keel, smaakverlies, hoest-problemen zijn er nog altijd, maar mijn energierecuperatie is weer beter...
--- Voel me toch nog altijd een hoopje ellende hoor...
--- Mijn oor die "geklakt" is, en maar niet wil terug "klakken"...(ken de medische term daar niet voor...)
--- Behandeld worden als een stom kind...
+++ The Strain
+++ The Flash

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 45 dagen voor R&C
+++ Nog 65 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog 170 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3518
Sora_Lizard wrote:+++ Van harte gefeliciteerd @ Colossus en vrouw.
Image
Aan de zon (en andere emoticons) wordt gewerkt. Zodra die zich ook wat vaker buiten vertoont zullen we hem plaatsen. :D
Dank je wel! We hebben het gisteren goed gevierd en ik zie het zonnetje van eigen een keer verschijnen :P

--- iets wat klein katertje
--- puinzooi in huis na een feestje
--- hoewel alles nu wel is opgeruimd komt er vandaag niet veel uit me pffff lazy sunday

+++ binnenkort Better Call Saul gaan kijken, heb 1 aflevering gehad en smaakt naar meer.
+++ Daredevil S2 bijna uit
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3520
Sora_Lizard wrote:++ Japan, China, je wordt nog een echte globetrotter, itsjustme! :cool:
+ Is wel de bedoeling ja :p wil zoveel mogelijk van de wereld zien nu ik klaar ben met school
-Is alleen jammer dat ik geen vrienden heb die er ook zo over denken. Weinig zin om het allemaal alleen te gaan doen.
+Japan planning eindelijk af
-- De verveling... Hoe overleven werklozen hun dagen normaal?!?!
+ Gister bevestigd gekregen dat ik vanaf mei een contract krijg met veel meer werkuurtjes dan nu. En kan waarschijnlijk ook veel overuren maken de komende tijd die ik nodig heb om op vakantie te gaan. Sta flink in de min voor verlofuren door al mijn bivakken.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3521
itsjustme wrote:
Sora_Lizard wrote:++ Japan, China, je wordt nog een echte globetrotter, itsjustme! :cool:
+ Is wel de bedoeling ja :p wil zoveel mogelijk van de wereld zien nu ik klaar ben met school
-Is alleen jammer dat ik geen vrienden heb die er ook zo over denken. Weinig zin om het allemaal alleen te gaan doen.
+Japan planning eindelijk af
-- De verveling... Hoe overleven werklozen hun dagen normaal?!?!
+ Gister bevestigd gekregen dat ik vanaf mei een contract krijg met veel meer werkuurtjes dan nu. En kan waarschijnlijk ook veel overuren maken de komende tijd die ik nodig heb om op vakantie te gaan. Sta flink in de min voor verlofuren door al mijn bivakken.
Ik zou ook graag zoveel mogelijk van de wereld willen zien. Alleen jammer dat ons mama schrik heeft van het vliegtuig. Er zijn nog zoveel plaatsen die ik wil zien...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3522
Mr.Wolf wrote:
itsjustme wrote:
Sora_Lizard wrote:++ Japan, China, je wordt nog een echte globetrotter, itsjustme! :cool:
+ Is wel de bedoeling ja :p wil zoveel mogelijk van de wereld zien nu ik klaar ben met school
-Is alleen jammer dat ik geen vrienden heb die er ook zo over denken. Weinig zin om het allemaal alleen te gaan doen.
+Japan planning eindelijk af
-- De verveling... Hoe overleven werklozen hun dagen normaal?!?!
+ Gister bevestigd gekregen dat ik vanaf mei een contract krijg met veel meer werkuurtjes dan nu. En kan waarschijnlijk ook veel overuren maken de komende tijd die ik nodig heb om op vakantie te gaan. Sta flink in de min voor verlofuren door al mijn bivakken.
Ik zou ook graag zoveel mogelijk van de wereld willen zien. Alleen jammer dat ons mama schrik heeft van het vliegtuig. Er zijn nog zoveel plaatsen die ik wil zien...
Je hoeft toch niet met je moeder te gaan? Vroeger dacht ik ook altijd "ik wil wel eens naar Japan, lapland, nieuw zeeland, alleen jammer dat we daar nooit geld voor hebben". Nou heb ik bedacht dat ik het ook gwn zelf kan betalen en dat zal ik ook zeker doen (behalve met China, daar heb ik heel veel mazzel mee :p). Je bent al 18 zie ik dus waarom zou je je laten beperken door je moeder?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3523
itsjustme wrote:
Mr.Wolf wrote:
itsjustme wrote:
Sora_Lizard wrote:++ Japan, China, je wordt nog een echte globetrotter, itsjustme! :cool:
+ Is wel de bedoeling ja :p wil zoveel mogelijk van de wereld zien nu ik klaar ben met school
-Is alleen jammer dat ik geen vrienden heb die er ook zo over denken. Weinig zin om het allemaal alleen te gaan doen.
+Japan planning eindelijk af
-- De verveling... Hoe overleven werklozen hun dagen normaal?!?!
+ Gister bevestigd gekregen dat ik vanaf mei een contract krijg met veel meer werkuurtjes dan nu. En kan waarschijnlijk ook veel overuren maken de komende tijd die ik nodig heb om op vakantie te gaan. Sta flink in de min voor verlofuren door al mijn bivakken.
Ik zou ook graag zoveel mogelijk van de wereld willen zien. Alleen jammer dat ons mama schrik heeft van het vliegtuig. Er zijn nog zoveel plaatsen die ik wil zien...
Je hoeft toch niet met je moeder te gaan? Vroeger dacht ik ook altijd "ik wil wel eens naar Japan, lapland, nieuw zeeland, alleen jammer dat we daar nooit geld voor hebben". Nou heb ik bedacht dat ik het ook gwn zelf kan betalen en dat zal ik ook zeker doen (behalve met China, daar heb ik heel veel mazzel mee :p). Je bent al 18 zie ik dus waarom zou je je laten beperken door je moeder?
Normaal gezien zijn we van plan om met een vriendengroep te gaan, maar het is heel lastig om dingen beginnen te regelen. Dan hebben heeft de ene vakantiewerk, dan de andere herexamens,... En veel geld heb ik ook niet, want ik moet binnenkort ook nog een nieuwe laptop kopen
Image
cron