Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3541
Ligeiro wrote:--- sommige mensen hebben echt geen respect voor postbodes..
kom ik bij iemand aan de brievenbus, staat ze mij op te wachten en zegt ze: "ik vind het niet leuk dat ge zo laat zijt!" ('t was 12u15).
zeikwijf! zo'n mensen staan altijd buiten als't is goed weer is, maar als wij door stortregen of vriesweer moeten, of door rukwinden van 100 km/u moeten fietsen, dan ziet ge da volk allemaal niet zuh!
die mensen hebben over het algemeen geen respect voor nen werkmens... willen altij best en rapst bediend worden ent liefst nog tot in de nopjes zoals zij het willen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3542
Ligeiro wrote:--- sommige mensen hebben echt geen respect voor postbodes..
kom ik bij iemand aan de brievenbus, staat ze mij op te wachten en zegt ze: "ik vind het niet leuk dat ge zo laat zijt!" ('t was 12u15).
zeikwijf! zo'n mensen staan altijd buiten als't is goed weer is, maar als wij door stortregen of vriesweer moeten, of door rukwinden van 100 km/u moeten fietsen, dan ziet ge da volk allemaal niet zuh!
In zulke situaties bedenk ik me ook pas later 'dat had ik moeten zeggen'. Een gevat antwoord op het juiste moment zou jouw dag dan goed gemaakt hebben.
"Fijn dat het zo'n mooi weer is mevrouw, want u heeft zo al niets zinvols te doen blijkbaar." of zo iets. Jij hebt goed en zinvol werk, zij niet. Eigenlijk verdient ze jouw medelijden. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3549
Ligeiro wrote:--- sommige mensen hebben echt geen respect voor postbodes..
kom ik bij iemand aan de brievenbus, staat ze mij op te wachten en zegt ze: "ik vind het niet leuk dat ge zo laat zijt!" ('t was 12u15).
zeikwijf! zo'n mensen staan altijd buiten als't is goed weer is, maar als wij door stortregen of vriesweer moeten, of door rukwinden van 100 km/u moeten fietsen, dan ziet ge da volk allemaal niet zuh!
Dat soort zielige mensen heb je altijd. Die heb je altijd wel en het is alleen maar zielig voor hun dat ze zich over zulke dingen druk kunnen maken. Hopelijk kan jij je erboven zetten en maak je je er niet te druk om.

++ Eindelijk mijn Sony xperia z4 tablet binnen! Wat een mooi en licht ding. Nou nog een 128gb SD kaartje kopen zodat ik wat series mee kan nemen naar Japan :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3552
--- Lang herstel...
--- Me blijvend zenuwachtig maken in zaken...
--- Mijn oor dat gelukkig minder "klakkerig" doet...
+++/- Tv shows en films om me af te leiden...
+++ 30 maart
+++ -> 2-3 april
+++ --> 20 april
+++ ---> 10 mei

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog ? dagen voor R&C
+++ Nog ? dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog ? dagen voor Deus Ex MD
--- Geen idee meer want ben mijn tel kwijt met al die release data die telkens wijzigen :lol:
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3554
+++ Vandaag heerlijk weer dus heb ik de boodschappen gelaten voor wat ze zijn en ben met een vriendin een heerlijke wandeling gaan maken. :hug:
+++ We hadden besloten niet te koken en heerlijk in een restaurantje op het terras te gaan genieten van mosselen met frietjes. :love:
+ - + Kort na elkaar 1 sms bericht en een e-mail . . . .
- - - "Poging tot inbraak" las ik.

Nu is het nagenoeg precies 2 jaar geleden dat men bij mij heeft ingebroken en . . .
Snel politie gebeld die zouden meteen gaan kijken, in het restaurant heeft men ons eten snel in schalen en dozen gedaan en wij terug naar huis. Politie reeds aanwezig en gelukkig bleek het loos alarm. Waar de bewegingsmelder op gereageerd heeft weten we nog niet.

Een bewogen weekend, laten we het daar maar op houden. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3555
Sora_Lizard wrote:+++ Vandaag heerlijk weer dus heb ik de boodschappen gelaten voor wat ze zijn en ben met een vriendin een heerlijke wandeling gaan maken. :hug:
+++ We hadden besloten niet te koken en heerlijk in een restaurantje op het terras te gaan genieten van mosselen met frietjes. :love:
+ - + Kort na elkaar 1 sms bericht en een e-mail . . . .
- - - "Poging tot inbraak" las ik.

Nu is het nagenoeg precies 2 jaar geleden dat men bij mij heeft ingebroken en . . .
Snel politie gebeld die zouden meteen gaan kijken, in het restaurant heeft men ons eten snel in schalen en dozen gedaan en wij terug naar huis. Politie reeds aanwezig en gelukkig bleek het loos alarm. Waar de bewegingsmelder op gereageerd heeft weten we nog niet.

Een bewogen weekend, laten we het daar maar op houden. ;)
Damn...
Als mosselliefhebber zou ik serieus pissed zijn!
Zo een goei 1.5kg mossels met wat frietjes.

En dan inbraakalarm!
Moest die inbreker er nog zijn is stampte mijn mosselschelpen in elke opening van zijn lichaam.
Image
cron