Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
3557Wel eerst leegeten hè!ShAmPi wrote: . . .
Damn...
Als mosselliefhebber zou ik serieus pissed zijn!
Zo een goei 1.5kg mossels met wat frietjes.
En dan inbraakalarm!
Moest die inbreker er nog zijn is stampte mijn mosselschelpen in elke opening van zijn lichaam.
De mosselschelpen bedooel ik dan.
Naschrift: het heeft mijn oude hart geen goed gedaan. Ik ga maar naar bed . . . slaap wel allemaal!
3558--- Examens komen eraan
--- Word ik nou net ziek vrees ik (snot, hoofdpijn, duiziligheid, ...)
+ Hopelijk gaat het snel over en kan ik al m'n examens maken?
-- Morgen beginnen met Fysica
+ Vrijdagmiddag zijn we er al van af
--- Word ik nou net ziek vrees ik (snot, hoofdpijn, duiziligheid, ...)
+ Hopelijk gaat het snel over en kan ik al m'n examens maken?
-- Morgen beginnen met Fysica
+ Vrijdagmiddag zijn we er al van af
3559Nog een geluk!Sora_Lizard wrote:gelukkig bleek het loos alarm
--- Nog een week om grote deadline te halen, dringend tijd dat ik er eens voor begin. Door alle andere taken nog geen tijd voor gehad
--- Net deze week veel extra gastlessen
+++ Mooi weer, zal wel nog eventjes zo blijven
3560AardstralingSora_Lizard wrote:+++ Vandaag heerlijk weer dus heb ik de boodschappen gelaten voor wat ze zijn en ben met een vriendin een heerlijke wandeling gaan maken. :hug :
+++ We hadden besloten niet te koken en heerlijk in een restaurantje op het terras te gaan genieten van mosselen met frietjes. : love:
+ - + Kort na elkaar 1 sms bericht en een e-mail . . . .
- - - "Poging tot inbraak" las ik.
Nu is het nagenoeg precies 2 jaar geleden dat men bij mij heeft ingebroken en . . .
Snel politie gebeld die zouden meteen gaan kijken, in het restaurant heeft men ons eten snel in schalen en dozen gedaan en wij terug naar huis. Politie reeds aanwezig en gelukkig bleek het loos alarm. Waar de bewegingsmelder op gereageerd heeft weten we nog niet.
Een bewogen weekend, laten we het daar maar op houden. ; )
---Moeilijke dagen achter de rug
--- met0t0 en ik hebben echt geen tijd meer voor elkaar, stomme taken
+/- Masterproef is echt cool, maar ik heb er bijna geen tijd voor
3561+ Daarnet vergadering met mijn doopgroep voor Hägargames, een soort dagdisco met bierspelen die we binnenkort organiseren
+ Daarna met sommigen nog een pizzaken gaan steken
- Ik moet nog een taak afwerken dus ik kan niet mee naar de TD
- Al enkele dagen zo moe als iets, en daarbij word ik nog verkouden ook ofzo. Voortdurend keelpijn en hoesten, hopelijk binnenkort weer geen griep
++ Shout out naar de 50-jarige zakenman die vanmorgen bij mij op de trein zat en op zijn PS Vita aan het spelen was. Hoezo de Vita is aan het uitsterven?
+ Daarna met sommigen nog een pizzaken gaan steken
- Ik moet nog een taak afwerken dus ik kan niet mee naar de TD
- Al enkele dagen zo moe als iets, en daarbij word ik nog verkouden ook ofzo. Voortdurend keelpijn en hoesten, hopelijk binnenkort weer geen griep
++ Shout out naar de 50-jarige zakenman die vanmorgen bij mij op de trein zat en op zijn PS Vita aan het spelen was. Hoezo de Vita is aan het uitsterven?
3562+++ morgen weten we EIN-DE-LIJK de prijs & releasedate ivm VR
3563-- Examen vandaag ging niet 'super'
---- morgen Frans, kan me al heel de middag niet concentreren vd stress, het gaat er echt niet in...
+ Tis nog maar drie daagjes
---- morgen Frans, kan me al heel de middag niet concentreren vd stress, het gaat er echt niet in...
3564+++++ Deze morgen samen met de vriendin gaan lopen.
+++++ Daarna samen boodschappen doen.
+++++ Aperitiefje gedronken en gezellige namiddag gehad.
+++++ Zalig weertje.
+++++ Life is good.
---- Morgen werken
++/-- Veteran zonder dood gaan en zonder checkpoints in BO 3: 3/11 completed. Traag maar gestaag....
+++++ Daarna samen boodschappen doen.
+++++ Aperitiefje gedronken en gezellige namiddag gehad.
+++++ Zalig weertje.
+++++ Life is good.
---- Morgen werken
++/-- Veteran zonder dood gaan en zonder checkpoints in BO 3: 3/11 completed. Traag maar gestaag....
3565+++ Daarnet 1 van mijn grootste angsten onder ogen durven komen: spuitjes
++ Ik leef nog
++ Ik leef nog
3566??? Dat je dit hier durft te schrijven? Niet iedereen hoeft het te weten. Toch?dividedx11 wrote:-- Examen vandaag ging niet 'super'
+++ Sterkte met je examens!
+++ Een nieuw lid heeft zich bij ons aangesloten, Sjazie, die naast onze geestverruimende bezigheid op de PlayStation nog een andere hobby koestert. Ook met en door de PlayStation. Mocht het je ontgaan zijn, ga eens hier kijken: https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... f=11&t=527. Hij heeft er inmiddels al meerdere geplaatst.
3567+/- Druk druk druk...
--- Doktersperikelen maar hopelijk nu gevonden wat de oorzaak van de buikpijn is
+++ Far Cry Primal waar ik me elke avond toch even mee probeer bezig te houden en voorlopig lukt dat elke avond ook
--- De minpuntjes van de game kloppen wel: Veel herhaling in sidemissies en capturing van iets en het verhaal stelt niet veel voor
--- Doktersperikelen maar hopelijk nu gevonden wat de oorzaak van de buikpijn is
+++ Far Cry Primal waar ik me elke avond toch even mee probeer bezig te houden en voorlopig lukt dat elke avond ook
--- De minpuntjes van de game kloppen wel: Veel herhaling in sidemissies en capturing van iets en het verhaal stelt niet veel voor
3568+++ Mooi weer
+/- Proberen rustig blijven onder de werklast
--- met0t0 nauwelijks kunnen zien
+/- Proberen rustig blijven onder de werklast
--- met0t0 nauwelijks kunnen zien
3569++ Examen wiskunde ging vrij goed
+ Nog eentje te gaan
-- Volgende week dan wel nog les...
+ Nog eentje te gaan
-- Volgende week dan wel nog les...
3570True van primal ma ik amuseer me er wel mee. Bijna plat eropKolm wrote:+/- Druk druk druk...
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk