Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3557
ShAmPi wrote: . . .
Damn...
Als mosselliefhebber zou ik serieus pissed zijn!
Zo een goei 1.5kg mossels met wat frietjes.

En dan inbraakalarm!
Moest die inbreker er nog zijn is stampte mijn mosselschelpen in elke opening van zijn lichaam.
Wel eerst leegeten hè! ;)
De mosselschelpen bedooel ik dan. ^^


Naschrift: het heeft mijn oude hart geen goed gedaan. Ik ga maar naar bed . . . slaap wel allemaal! :snore:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3560
Sora_Lizard wrote:+++ Vandaag heerlijk weer dus heb ik de boodschappen gelaten voor wat ze zijn en ben met een vriendin een heerlijke wandeling gaan maken. :hug :
+++ We hadden besloten niet te koken en heerlijk in een restaurantje op het terras te gaan genieten van mosselen met frietjes. : love:
+ - + Kort na elkaar 1 sms bericht en een e-mail . . . .
- - - "Poging tot inbraak" las ik.

Nu is het nagenoeg precies 2 jaar geleden dat men bij mij heeft ingebroken en . . .
Snel politie gebeld die zouden meteen gaan kijken, in het restaurant heeft men ons eten snel in schalen en dozen gedaan en wij terug naar huis. Politie reeds aanwezig en gelukkig bleek het loos alarm. Waar de bewegingsmelder op gereageerd heeft weten we nog niet.

Een bewogen weekend, laten we het daar maar op houden. ; )
Aardstraling :p ;)

---Moeilijke dagen achter de rug :(
--- met0t0 en ik hebben echt geen tijd meer voor elkaar, stomme taken :(
+/- Masterproef is echt cool, maar ik heb er bijna geen tijd voor :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3561
+ Daarnet vergadering met mijn doopgroep voor Hägargames, een soort dagdisco met bierspelen die we binnenkort organiseren
+ Daarna met sommigen nog een pizzaken gaan steken
- Ik moet nog een taak afwerken dus ik kan niet mee naar de TD
- Al enkele dagen zo moe als iets, en daarbij word ik nog verkouden ook ofzo. Voortdurend keelpijn en hoesten, hopelijk binnenkort weer geen griep
++ Shout out naar de 50-jarige zakenman die vanmorgen bij mij op de trein zat en op zijn PS Vita aan het spelen was. Hoezo de Vita is aan het uitsterven? :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3566
dividedx11 wrote:-- Examen vandaag ging niet 'super'
---- morgen Frans, kan me al heel de middag niet concentreren vd stress, het gaat er echt niet in...
+ Tis nog maar drie daagjes
??? Dat je dit hier durft te schrijven? Niet iedereen hoeft het te weten. Toch? :saint:

+++ Sterkte met je examens! ;)

+++ Een nieuw lid heeft zich bij ons aangesloten, Sjazie, die naast onze geestverruimende bezigheid op de PlayStation nog een andere hobby koestert. Ook met en door de PlayStation. Mocht het je ontgaan zijn, ga eens hier kijken: https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... f=11&t=527. Hij heeft er inmiddels al meerdere geplaatst. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3567
+/- Druk druk druk... :dizzy:
--- Doktersperikelen maar hopelijk nu gevonden wat de oorzaak van de buikpijn is
+++ Far Cry Primal waar ik me elke avond toch even mee probeer bezig te houden en voorlopig lukt dat elke avond ook
--- De minpuntjes van de game kloppen wel: Veel herhaling in sidemissies en capturing van iets en het verhaal stelt niet veel voor :snore:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3570
Kolm wrote:+/- Druk druk druk... :dizzy:
--- Doktersperikelen maar hopelijk nu gevonden wat de oorzaak van de buikpijn is
+++ Far Cry Primal waar ik me elke avond toch even mee probeer bezig te houden en voorlopig lukt dat elke avond ook
--- De minpuntjes van de game kloppen wel: Veel herhaling in sidemissies en capturing van iets en het verhaal stelt niet veel voor :snore:
True van primal ma ik amuseer me er wel mee. Bijna plat erop

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron