Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

751
RoyVdW wrote:
Ligeiro wrote:
Image
het is een gok, want ik ken niks van deze game
Image
enkel gezien dat het 8,5/10 krijgt bij IGN
En wat vind je ervan? Kan deze ook goedkoop kopen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik vind die game echt super. Veel te doen, max is cool, kleine dingetjes in de wereld die het compleet maken, rijden zit goed, tgaat goed vooruit, groot speelveld.
Er is nu een korting op psn, maar dat is dan nog steeds 30€ dacht ik
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

755
Ligeiro wrote:Sorry Roy, maar ik vrees dat ik dit spel pas binnen 9 maand tot een jaar zal spelen :) ik koop ze, en dan staan ze op een rijtje met games die'k nog moet spelen. Ik werk ze één voor één af. Sorry dat ik niet reageerde, had het niet gemerkt dat je iets tegen me zei
Zet het dan ook niet te koop hé dommerik :?

;)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

756
RoyVdW wrote:
Ligeiro wrote:Sorry Roy, maar ik vrees dat ik dit spel pas binnen 9 maand tot een jaar zal spelen :) ik koop ze, en dan staan ze op een rijtje met games die'k nog moet spelen. Ik werk ze één voor één af. Sorry dat ik niet reageerde, had het niet gemerkt dat je iets tegen me zei
Zet het dan ook niet te koop hé dommerik :?

;)
wut? ik heb het nooit te koop gezet é :p

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

758
Ligeiro wrote:
RoyVdW wrote:
Ligeiro wrote:Sorry Roy, maar ik vrees dat ik dit spel pas binnen 9 maand tot een jaar zal spelen :) ik koop ze, en dan staan ze op een rijtje met games die'k nog moet spelen. Ik werk ze één voor één af. Sorry dat ik niet reageerde, had het niet gemerkt dat je iets tegen me zei
Zet het dan ook niet te koop hé dommerik :?

;)
wut? ik heb het nooit te koop gezet é :p
Je sais. Speelde het mee was voor te lachen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

761
Je kan er ook kopen he. Games kopen loopt de prijs natuurlijk op. Maar de consoles op zich vallen mee hoor.
Bij de dreamcast als ie voor bouwjaar 2000 is kan je zelfs gewoon isos downloaden en kopieren. Die console heeft geen veiligheid.
Bij megadrive kan je een cartridge kopen waar je een sd insteekt met alle roms opgeladen. En zo game je retro goedkoop.
Image