Re: PlayStation 4
136Ik denk dat ze het niet zullen wagen, ze schieten te veel in hun eigen been anders als ik de reacties hierover lees overal.
4K geeft wel een zeer duidelijk verschil op (te) grote schermen.billie91 wrote:4K heeft geen enkel nut als je al een paar meter van je TV zit. Heb nu al meerdere van zulke TV's mogen zien en de meerwaarde ten opzichte van Full HD is te minimaal. In mijn ogen niet meer dan een verkooppraatje waar je achteraf geen donder aan hebt.
Het is nog maar de vraag of er nog veel generaties fysieke consoles zullen verschijnen. Ik zie Playstation binnen afzienbare tijd wel een streamingdienst worden (helaas).billie91 wrote:Beter gaan ze zich focussen op de PS5 en daar uiteindelijk een goede console van maken wanneer deze uitkomt in 2020?!
450 dacht ik.bawzmayne wrote:In game mania gisteren een pakket gezien van 500gb met game voor 370 ofzo. Bij de launch was da nog 600.
Ik herinner mij nog dat ze bij de aankondiging van de PS4 luid applaus kregen voor de prijs van 400 euro.bawzmayne wrote:Wat? Bij de launch? Was toch dik over de 500 euro hier in de buurt. Net gezien, PS4 500gb met game kost nog 365 Bij Kerstmis of de solden van januari mijne slag slaan.
Bij mij was het ook 450 voor mijn bundel met Infamous: Second Son. Valt nog goed mee vind ik. PlayStation 3, die was pas duur, €600 en je had nog geen games, enkel een console en een controller.bawzmayne wrote:Hm, zou kunnen dat het rond de 500 was dan, waarschijnlijk een bundle.. Ahja. Was int begin sowieso te duur