Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3637
fsterchele23 wrote:-- misselijk opgestaan
-- misselijk geweest tot rond 8u ofzo
+/- op bezoek bij tante geweest in ziekenhuis die nu toch lijk een beetje aan betere hand is
++ al veel gegamed laatste dagen
++ goed gevorderd in gears of war 2
++ overmorgen nieuwe game 'république'
Game is toch al uit op PSN sinds afgelopen vrijdag? => https://store.playstation.com/#!/nl-be/ ... IQUEGAME00

--- Heli's die paar km verderop een paar uur in de lucht hingen, blijkbaar hebben ze daar enkele terroristen opgepakt :|
--- Al weken buikpijn, eerste antibiotica hielp niet en nu 2-3 dagen bezig met andere maar voorlopig is het nog niet veel beter
+++ Life is strange platinum 104!
+/- Soms best wel een beetje een mindfuck van een game en ik over sommige beslissingen twijfel ik nog steeds :nerd:
+++ Nu nostalgie met PS4-versie van Bully aka Canis canem edit! Inclusief berichten als "saving on memory card in slot 1" :love:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3638
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:-- misselijk opgestaan
-- misselijk geweest tot rond 8u ofzo
+/- op bezoek bij tante geweest in ziekenhuis die nu toch lijk een beetje aan betere hand is
++ al veel gegamed laatste dagen
++ goed gevorderd in gears of war 2
++ overmorgen nieuwe game 'république'
Game is toch al uit op PSN sinds afgelopen vrijdag? => https://store.playstation.com/#!/nl-be/ ... IQUEGAME00

--- Heli's die paar km verderop een paar uur in de lucht hingen, blijkbaar hebben ze daar enkele terroristen opgepakt :|
--- Al weken buikpijn, eerste antibiotica hielp niet en nu 2-3 dagen bezig met andere maar voorlopig is het nog niet veel beter
+++ Life is strange platinum 104!
+/- Soms best wel een beetje een mindfuck van een game en ik over sommige beslissingen twijfel ik nog steeds :nerd:
+++ Nu nostalgie met PS4-versie van Bully aka Canis canem edit! Inclusief berichten als "saving on memory card in slot 1" :love:
ja maar ik ga em fysiek kopen en die was dag uitgesteld naar zaterdag en ik kon zaterdag nie langer dan 16u30 blijven door familiefeest en er was nog nie geleverd tegen dan en daarom moet ik wachten tot dinsdag want morgen is gm niet open (paasmaandag)

bully en manhunt gak ook nog es kopen in sale ergens :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3639
fsterchele23 wrote: ja maar ik ga em fysiek kopen en die was dag uitgesteld naar zaterdag en ik kon zaterdag nie langer dan 16u30 blijven door familiefeest en er was nog nie geleverd tegen dan en daarom moet ik wachten tot dinsdag want morgen is gm niet open (paasmaandag)

bully en manhunt gak ook nog es kopen in sale ergens :)
Op die manier :) Ik wist niet dat ie ook retail uitkwam...

+++ Michiel de Ruyter film
--- Einde van film...
--- Helemaal over de zeik met dat zomeruur... ik heb het gevoel dat het nog niet eens zo laat is voor mijn doen maar de klok zegt wat anders...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3640
billie91 wrote:---- Vanacht weer een aardbeving gevoeld
---- Nieuwe scheuren in het huis
---- De NAM komt maar niet met geld over de brug om de boel te repareren : angry:
Oei, klinkt eng :(

--- Vannacht twee keer wakker geworden van de wind (ik slaap bovenaan in een herenhuis) :(
+++ Gisteren fantastisch gegeten :)
--- Alleen jammer dat de tafelgenoten vreselijk waren (maar gelukkig had ik met0t0 <3 )
+ Twee dagen zonder te denken aan t unief heeft echt goed gedaan, maar nu moet er weer gewerkt worden eh, gelukkig kan ik aan mijn masterproef werken, wat ik wel echt leuk vind :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3643
++ kwist dak iets vergeten was. morgen release van epi 5 van minecraft story mode :) . plat 20 zit naar mij te lachen aangezien ik de vorige epi's de afgelopen dagen heb afgewerkt. (wel nog 1 trophy dat ik heb gemist ergens door een keuze (elke keuze van de 2 was een trophy) maar kwil die passen pakken als ik het heb uitgespeeld omdat de beslissing de game zwaar beïnvloedt en ik wil mijn keuze zien :p )
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3644
fsterchele23 wrote:++ kwist dak iets vergeten was. morgen release van epi 5 van minecraft story mode :) . plat 20 zit naar mij te lachen aangezien ik de vorige epi's de afgelopen dagen heb afgewerkt. (wel nog 1 trophy dat ik heb gemist ergens door een keuze (elke keuze van de 2 was een trophy) maar kwil die passen pakken als ik het heb uitgespeeld omdat de beslissing de game zwaar beïnvloedt en ik wil mijn keuze zien :p )
Zwaar jaloers ;) Wou dak ook zoveel tijd had om te platinum-hunten!!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3645
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:++ kwist dak iets vergeten was. morgen release van epi 5 van minecraft story mode :) . plat 20 zit naar mij te lachen aangezien ik de vorige epi's de afgelopen dagen heb afgewerkt. (wel nog 1 trophy dat ik heb gemist ergens door een keuze (elke keuze van de 2 was een trophy) maar kwil die passen pakken als ik het heb uitgespeeld omdat de beslissing de game zwaar beïnvloedt en ik wil mijn keuze zien :p )
Zwaar jaloers ;) Wou dak ook zoveel tijd had om te platinum-hunten!!
1) kheb week conge
2) minecraft is nie bepaald moeilijk e lijk al de rest van telltales dezer dagen :p
Image