Re: 'It's all about the drinks'-topic

624
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Just mijn nieuw zelfgebrouwen bierken is opengetrokken. Awel khad er wa schrik af mor em is weer geslaagd! Em smokt mij! Schoon keur. Ni te gesuikerd. Licht bitter. Zachten afdronk. Zeker ni slecht.
Kem nog 18 flessen van 75cl.
Hoeveel vraag je?:)
De verzendkosten
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

625
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Just mijn nieuw zelfgebrouwen bierken is opengetrokken. Awel khad er wa schrik af mor em is weer geslaagd! Em smokt mij! Schoon keur. Ni te gesuikerd. Licht bitter. Zachten afdronk. Zeker ni slecht.
Kem nog 18 flessen van 75cl.
Hoeveel vraag je?:)
De verzendkosten
Dat is heel vriendelijk :) Maar ik wil jou jou eerste brouwsels niet afnemen ;)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

626
Om terug wat leven in dit topic te brengen twee bieren die W.O.L.F. en ik onlangs hebben gedronken :)
Image
'Winterkoninkske' vond ik al een creatieve naam voor het bier, de smaak is dat zeker ook. Heel lekker, wat een fantastisch bier :)
Image
Deze heeft W.O.L.F. gedronken. Best raar effect op de foto, dat glas lijkt er bijna niet te zijn.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

628
Ik heb weer een paar bieren gezocht :) (op de foto apart, maar ik heb meerdere flesjes gekocht van elk bier)
Image
Ik wou 2 bieren uit een boek over verschillende brouwerijen vinden en dat zijn de oesterstout (zou effectief met water gemaakt worden waar oester in gelegen hebben, wiki: Bijzonder aan dit bier is dat het tijdens het brouwproces over oesterschelpen wordt gepompt, wat de smaak licht beïnvloedt) en de belle fleur.
Image
Image
Daarnaast zag ik een bier met koffie liggen, wat ik wel eens wou proberen.
Image
Image