Re: Wat speel je op dit moment?

707
Eindelijk eens begonnen aan Dishonored. Wat een fantastische game, schandalig dat ik hem zo lang in mijn kast heb laten staan :O
Ik ga hier talloze uren mee bezig zijn, want zoals gewoonlijk zoek ik dingen in ieder hoekje en zoek ik eerst zoveel mogelijk mogelijkheden uit voor ik mijn plan uitvoer :)

Re: Wat speel je op dit moment?

708
Nog altijd MGS4. Heb men eigen gekloot zonder dak het wist... :| Bezig met een 0 kills / 0 alerts spel en altijd gesaved bij elk stuk en op einde van Act 2 zien dat ik 1 kill heb :angry: Ni eens iets van gemerkt. En kan ni terug, dus playthrough om zeep.
Zelfde met de flashbacks. Dacht dat ik ze allemaal had, zelfs guide gevolgd en alles aangevinkt en de trophy ni gekregen :think: Kan dus weer opnieuw alles cutscenes gaan bekijken. :cry:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

710
bawzmayne wrote:Nog altijd MGS4. Heb men eigen gekloot zonder dak het wist... :| Bezig met een 0 kills / 0 alerts spel en altijd gesaved bij elk stuk en op einde van Act 2 zien dat ik 1 kill heb :angry: Ni eens iets van gemerkt. En kan ni terug, dus playthrough om zeep.
Zelfde met de flashbacks. Dacht dat ik ze allemaal had, zelfs guide gevolgd en alles aangevinkt en de trophy ni gekregen :think: Kan dus weer opnieuw alles cutscenes gaan bekijken. :cry:
Die heb ik ook nog liggen. De platinum edition. Deze platinum halen is echt wel een prestatie. Succes.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

711
bawzmayne wrote:Nog altijd MGS4. Heb men eigen gekloot zonder dak het wist... :| Bezig met een 0 kills / 0 alerts spel en altijd gesaved bij elk stuk en op einde van Act 2 zien dat ik 1 kill heb :angry: Ni eens iets van gemerkt. En kan ni terug, dus playthrough om zeep.
Zelfde met de flashbacks. Dacht dat ik ze allemaal had, zelfs guide gevolgd en alles aangevinkt en de trophy ni gekregen :think: Kan dus weer opnieuw alles cutscenes gaan bekijken. : (
Veel succes ermee, het zal u wel lukken :cool:
Ik heb de game al te pletter gespeeld nog voor de trophy's erbij kwamen, dus ik ga echt niet opnieuw zulke zware playthroughs doen :p

Re: Wat speel je op dit moment?

715
@NTGSruler
Merci ;)
met0t0 wrote:
bawzmayne wrote:Nog altijd MGS4. Heb men eigen gekloot zonder dak het wist... Bezig met een 0 kills / 0 alerts spel en altijd gesaved bij elk stuk en op einde van Act 2 zien dat ik 1 kill heb. Ni eens iets van gemerkt. En kan ni terug, dus playthrough om zeep.
Zelfde met de flashbacks. Dacht dat ik ze allemaal had, zelfs guide gevolgd en alles aangevinkt en de trophy ni gekregen. Kan dus weer opnieuw alles cutscenes gaan bekijken.
Veel succes ermee, het zal u wel lukken :cool:
Ik heb de game al te pletter gespeeld nog voor de trophy's erbij kwamen, dus ik ga echt niet opnieuw zulke zware playthroughs doen :p
Ik heb het mezelf opgelegd da wel te doen :P Heb hem gekocht bij release vroeger en helemaal gespeeld, ook online. Toen de trophy patch er kwam was mijn PS3 en games allemaal al verkocht. Had gewoon geen tijd en zin meer. Nu weer wat meer dus terug PS3 gekocht en wil toch deze platinum. :D
Binnenkort als ik aan mijn backlog games begin zit er niet echt één tussen waarvan ik de platinum wil. Misschien Arkham City als dat te doen is. LBP2 zit ik ook al redelijk ver, maar ik ga niet de Move enz kopen alleen voor de platinum te halen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

717
bawzmayne wrote:@NTGSruler
Merci ;)
met0t0 wrote:
bawzmayne wrote:Nog altijd MGS4. Heb men eigen gekloot zonder dak het wist... Bezig met een 0 kills / 0 alerts spel en altijd gesaved bij elk stuk en op einde van Act 2 zien dat ik 1 kill heb. Ni eens iets van gemerkt. En kan ni terug, dus playthrough om zeep.
Zelfde met de flashbacks. Dacht dat ik ze allemaal had, zelfs guide gevolgd en alles aangevinkt en de trophy ni gekregen. Kan dus weer opnieuw alles cutscenes gaan bekijken.
Veel succes ermee, het zal u wel lukken
Ik heb de game al te pletter gespeeld nog voor de trophy's erbij kwamen, dus ik ga echt niet opnieuw zulke zware playthroughs doen :p
Ik heb het mezelf opgelegd da wel te doen. Heb hem gekocht bij release vroeger en helemaal gespeeld, ook online. Toen de trophy patch er kwam was mijn PS3 en games allemaal al verkocht. Had gewoon geen tijd en zin meer. Nu weer wat meer dus terug PS3 gekocht en wil toch deze platinum.
Binnenkort als ik aan mijn backlog games begin zit er niet echt één tussen waarvan ik de platinum wil. Misschien Arkham City als dat te doen is. LBP2 zit ik ook al redelijk ver, maar ik ga niet de Move enz kopen alleen voor de platinum te halen.
Succes ermee ik begin er niet aan daarom dat ik die verkocht heb aan u. Deze game uitgespeeld toen er nog geen trophies voor waren, maar ik ben niet van plan om die nog eens ACHT!!!! keren te gaan uitspelen en al die dingen te halen voor plat duurt te lang. Plat krijgt een 8/10 qua moeilijkheid dus is echt wel pittig en eerder frustrerend. Als je die kan halen kan je wel zeggen dat je een goede en vooral geduldige gamer bent met te veel tijd die graag nutteloze dingen voltooid zoals die alerts/kills/big boss mode. Daarbij vond ik de game toch niet mijn ding ingewikkelde controls, menu's en overbodigheden van wat ik mij kan herinneren en enorm lange cutscénes tot wel 20 minuten precies een film :dizzy: Die plat mogen ze zelf halen :L: Dit is één van de weinige games die zijn geld echt waard zijn en het verhaal is meesterlijk ja maar te veel van het goede hoeft niet dat is overdreven :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

718
Ja, die flashbacks trophy is wel redelijk frustrerend. Zeker omdat ik dacht dat ik ze allemaal had en blijkbaar toch ni... ;( Die vergt tijd, maar is niet de moeilijkste. Big Boss is nog de moeilijkste, maar makkelijker dan bij de vorige games. Inderdaad, 7 of 8 playthroughs nog, maar je kan alles op easy doen, behalve Big Boss. :)

@met0t0 Ah, wist ik niet. Maar bijvoorbeeld die trophies om bij de beste 25% te horen is onbegonnen werk nu, die game is al zolang uit... :L:
Image
cron