Re: Pronken met je Platinums

706
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:Proficiat hier met de behaalde mooie platinums!!!

Voor die Hakoom: is dat eigenlijk geen groep met dezelfde account die dag en nacht spelen? Die halen ook altijd de meest onmogelijke (zéér zelfdzame uiterst moeilijke games) platinums.
Volgens mij moet dat wel een groep zijn. Heb ooit een filmpje gezien toen ze met 8 à 10 man in die kleine kamer zaten. Zijn profiel is gebanned vaan PSN dus ze zullen wel cheaten want als je kijkt naar de tijdspanne waarin hij bepaalde en hoeveelheid plats haalt lijkt dit niet legit haalbaar of alleen. De PS3 (of thophies) bestaat sinds 2006 dus dat zijn 10 jaren maal 365 dagen delen door 1000 is om de vier dagen een plat.
en volgens mij waren er nie direct trophies op de ps3... :p
Dat vind ik nog altijd jammer wrm ze die launchgames geen support geven dan zou ik ze graag herspelen en platten.
Heb trouwens vandaag nummertje 63 gehaald met TWAU. Heel makkelijk natuurlijk, maar zag die met paassales staan en wou die game na meer dan een jaar nog eens herspelen omdat ik deze de beste vond qua sfeer van Telltale en dan heb ik ineens een dubbele voor beide platformen :-)
Image

Re: Pronken met je Platinums

707
Marty wrote:
paveman wrote:@Kolm: congrats met het prachtige aantal van 100!!
Maar samen met Marty een feestje geven zodra hij straks op 150 zit (zal snel genoeg zo ver zijn neem ik aan.. ;))
Feestje mag komen hoor, heeft alleen wat langer geduurd

Platinum 150 :party:

Apex Predator:
Image
Farcry Primal

En allemaal klappende handjes in de afbeelding :silly:
Haha! Congrats! :ballon: :taart:
Image

Re: Pronken met je Platinums

709
Supermoeilijk is relatief he ik vond GoW III makkelijk terwijl anderen titan of die challenges onmenselijk vinden en opgeven. Proficiat gamers meer dan 100 plattys :o

Plat #63 De Wolf in ons Midden
Image
Toch wel de beste qua sfeer van Telltale. Magnifiek.

Plat #64 Hitman Ga: Definitieve Editie
Image
Leuke platinum. Simulatiegame met echt wel goede puzzels waar je moet voor nadenken. Alles eerst opgelost zonder guide enkel die laatste chapter voor alle objectives te halen was soms wel moeilijk dus even guide gebruikt :cool: Op naar Uncharted 3.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

715
Marty wrote:@ kolm

Weet je hoe moeilijk Far Cry Primal was. Je hebt alleen maar primitive wapens. Bij Far Cry 4 had ik tenminste goede wapens en auto's enzo. :lol: :lol:
plat van far cry primal is nog simpelder en korter dan far cry 4

edit nu effkes doorgelezen van gesprek en kheb dus nu door dat het bulkt van sarcasme hahaha
Image

Re: Pronken met je Platinums

720
Plat #65 Geit Simulator
Image
Die Flappy Goat game is zeer frustrerend. Mijn broer lachtte mij uit toen hij zag dat ik dit spel speelde. Ik wou trofee jagen en zei dat hij voor mij een plat kon halen. Had al een dik uur geprobeerd dus ik liet hem en zei als je het haalt ben je betere gamer dan ik (laat hem dat maar denken). Tweede keer had die 9 net op het randje na dikke 10 minuten de plat hoeveel geluk kan je hebben :D Hij speelt altijd COD dus mss betere reflexen ofzo. Ik kreeg duimkrampen. Gelukkig zijn niet alle kleine missies onderdeel van de platinum. In principe een raar strontspel dat zijn geld niet waard is, maar het is wel lachen soms :lol: Toch een buis 3/10 ofzo meer verdient ie niet.
Image
cron