Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3665
ShAmPi wrote:Nice!
Mooie visjes :D
En ze zijn zoooo schattig! IK had verwacht dat ze nogal in de planten zouden blijven aangezien de groep nog te klein is om zich op hun gemak te voelen, maar na een paar uurtjes licht (eergisteren hebben ze na introductie in het aquarium in het donker gezeten om de stress te drukken) zwomen ze al vrolijk rond in heel het aquarium :)

+++ Gisteren heel leuk gaan eten met de familie :)
+++ Mooi weer :sun:
+++ Het is nu wel enorm in de mode, maar ik moet zeggen dat yoga enorm helpt om zo rustig te worden tijdens het studeren. Ik volg gewoon filmpjes op youtube, er zijn er zelfs die je op een bureaustoel kan doen. Is een aanrader (en helemaal niet zo zweverig, gewoon lekker rekken en strekken op originele manieren) :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3668
Ligeiro wrote:
dividedx11 wrote:
Ligeiro wrote:+++ tickets FACTS is ook betaald, no turning back now

(Is die master chief int logo en de groene x nu de aprilgrap?)
Wie zal het zeggen :q:
Vind het niet heel erg grappig tbh :p (en ja, ik snap de clou :) )
Ik vind het logo best goed gevonden :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3672
++ zonet weer gesolliciteerd, ditmaal om te gaan werken bij de overheid, zou ik helemaal niet slecht vinden :cool:
++ de vooruitzichten om een vakantiejob te hebben deze zomer zien er dus goed uit :)
++ tegenwoordig steeds in een goede mood, wat een leefbaarder semester allemaal niet kan doen :D
++ redelijk wat kunnen gamen de laatste tijd, aaaah, feels like the good old days!
++ Netflix aanbod dat plots enorm wordt uitgebreid
++ het mooiere weer komt er aan :sun:
Image