Re: PlayStation Plus

760
Helaas weer een meh maand. Zombi en I am alive zien er nog tof uit, maar of ik ze daadwerkelijk ga spelen, dat is een goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd al maanden geen PS+ game meer gespeeld. Wanneer gaan ze nu eens eindelijk AAA-games op PS4 beginnen geven...?
Image

761
Maxidomino wrote:Helaas weer een meh maand. Zombi en I am alive zien er nog tof uit, maar of ik ze daadwerkelijk ga spelen, dat is een goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd al maanden geen PS+ game meer gespeeld. Wanneer gaan ze nu eens eindelijk AAA-games op PS4 beginnen geven...?
Als de XBox One de PS4 inhaalt in verkoopcijfers

763
Dead Star: Weer zo'n space shooter ding. Nee danku
Zombi: Eindelijk nog is iets tof
I Am Alive: Heb ik al, maar nooit uitgespeeld. Nu is doen dus
Savage Moon: Nope
A Virus Named Tom: Dubble nope
Shutshimi: Ik zien ne vis me armen waar ik jaloers op ben. IGN 10/10

Buiten Zombi weer een mindere maand
Image

764
Tjeefkeuh wrote:
Maxidomino wrote:Helaas weer een meh maand. Zombi en I am alive zien er nog tof uit, maar of ik ze daadwerkelijk ga spelen, dat is een goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd al maanden geen PS+ game meer gespeeld. Wanneer gaan ze nu eens eindelijk AAA-games op PS4 beginnen geven...?
Nooit dus? :D

Naar mijn weten heeft de Xbox One slechts een enkele maand meer units verkocht dan de PS4. Zelfs met kerstmis toen de prijs van de Xbox One verlaagd werd naar 350 euro voor console + game, terwijl de PlayStation 4 nog verkocht werd voor 400 euro, konden ze nog steeds niet meer consoles verkopen.

Achja ik zit hier nu ook wel te klagen met iedereen dat de games die we met ons abonnement krijgen niet meer van dezelfde kwaliteit zijn als vroeger. Maar we mogen niet vergeten dat dat PS+ al veel langer bestaat dan die service van Microsoft. Als games with gold ook 5 jaar bestaat, zullen ze ook niet anders kunnen dan kleinere games te geven aan hun subscribers.
Image

765
Maxidomino wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Nooit dus? :D

Naar mijn weten heeft de Xbox One slechts een enkele maand meer units verkocht dan de PS4. Zelfs met kerstmis toen de prijs van de Xbox One verlaagd werd naar 350 euro voor console + game, terwijl de PlayStation 4 nog verkocht werd voor 400 euro, konden ze nog steeds niet meer consoles verkopen.

Achja ik zit hier nu ook wel te klagen met iedereen dat de games die we met ons abonnement krijgen niet meer van dezelfde kwaliteit zijn als vroeger. Maar we mogen niet vergeten dat dat PS+ al veel langer bestaat dan die service van Microsoft. Als games with gold ook 5 jaar bestaat, zullen ze ook niet anders kunnen dan kleinere games te geven aan hun subscribers.
Geen idee eigenlijk als dat zo zal zijn dat Microsoft dan ineens ook "mindere" games zal geven maandelijks. Binnen 5 jaar zijn de games van nu ook al redelijk van leeftijd en kunnen deze perfect als gratis game gegeven worden.
Image