Het team achter Final Fantasy XV heeft enkele vragen beantwoord die door fans op de forums rond de game werden geplaatst. Zo wist Lead Game Designer Takizawa Masashi te vertellen dat de verschillende vechtstijlen in Final Fantasy XV bedoeld zijn om verschillende soorten spelers aan hun trekken te laten komen. Elke vechtstijl kan aanzien worden als een soort moeilijkheidsgraad, waarbij spelers de keuze krijgen tussen snelle combat, een meer tactische variant en een tragere, meer relaxte manier van spelen. Spelers kunnen zelf vrij wisselen tussen de vechtstijlen.
Iemand anders vroeg dan weer in hoeverre het mogelijk zou zijn om steden als Altissia te verkennen. Planner Ishikawa Tomonori antwoordde daarop dat de steden zo groot zijn dat zelfs de developers er hun weg al eens verliezen en dat er heel wat te doen is in een stad als Altissia.
Lead Level Designer Terada Takefumi had het dan weer over de warp points in het spel, waarbij je als speler razendsnel naar hogere punten kan teleporteren. Hij wist te vertellen dat ze een heel belangrijk onderdeel van de combat zullen zijn en dat heel wat gebouwen verschillende warp points hebben, waardoor gamers de wereld ook van bovenaf kunnen aanschouwen. De warp points zullen trouwens niet enkel gebruikt worden op gebouwen. Er zijn ook grote vijanden of vliegende vijanden die warp points zullen hebben.
https://www.4gamers.be/nieuws/51067/1/V ... Fantasy-XV
Re: Final Fantasy XV
76Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2