Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3676
--- Gisteren halsoverkop naar België nadat hemofilie-arts zei dat ik naar spoed moest met die buikpijn en koorts en niet naar een huisarts met mogelijk nog een paar keer doorverwijzen en misschien een nog een week verder voor er wat onderzocht wordt. Bovendien was BE iets handiger omdat ik dan bij eventuele ingreep ook onmiddellijk eigen hemofilie-arts in de buurt heb en niet alles van begin tot eind opnieuw getest moet worden.
--- Van 15u tot 22u30 daar gezeten/gelegen/gehangen en de hele dag niks gegeten, enkel wat water drinken
+/- Uiteindelijk hebben ze niks acuut gevonden maar mogelijk dat de laatste antibiotica het probleem wel onderdrukt/maskeert zonder het op te lossen.
+/- Volgende week CT-scan en ergens nog eens opnieuw een gynaecologisch onderzoek laten doen. Op echo zagen ze gisteren niks.
--- Onzekerheid...
--- Nu wakker van hoofdpijn omdat beide schouders helemaal vastzitten van gisteren paar uur op een hard bed in een niet zo handige houding te liggen en als ik in bed lig wordt het alleen maar erger lijkt het.
--- Wil gamen maar heb enkel vita bij me en daar was ik op dit moment eigenlijk helemaal geen game op aan het spelen dus geen idee wat ik daarop nu zou spelen, ook al staan er best veel games op ondertussen.
+++ Vogeltjes die buiten fluiten, is duidelijk lente (aan het worden) :sun:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3683
Kolm wrote:--- Gisteren halsoverkop naar België nadat hemofilie-arts zei dat ik naar spoed moest met die buikpijn en koorts en niet naar een huisarts met mogelijk nog een paar keer doorverwijzen en misschien een nog een week verder voor er wat onderzocht wordt. Bovendien was BE iets handiger omdat ik dan bij eventuele ingreep ook onmiddellijk eigen hemofilie-arts in de buurt heb en niet alles van begin tot eind opnieuw getest moet worden.
--- Van 15u tot 22u30 daar gezeten/gelegen/gehangen en de hele dag niks gegeten, enkel wat water drinken
+/- Uiteindelijk hebben ze niks acuut gevonden maar mogelijk dat de laatste antibiotica het probleem wel onderdrukt/maskeert zonder het op te lossen.
+/- Volgende week CT-scan en ergens nog eens opnieuw een gynaecologisch onderzoek laten doen. Op echo zagen ze gisteren niks.
--- Onzekerheid...
--- Nu wakker van hoofdpijn omdat beide schouders helemaal vastzitten van gisteren paar uur op een hard bed in een niet zo handige houding te liggen en als ik in bed lig wordt het alleen maar erger lijkt het.
--- Wil gamen maar heb enkel vita bij me en daar was ik op dit moment eigenlijk helemaal geen game op aan het spelen dus geen idee wat ik daarop nu zou spelen, ook al staan er best veel games op ondertussen.
+++ Vogeltjes die buiten fluiten, is duidelijk lente (aan het worden) :sun:
Veel beterschap!
Ligeiro wrote:++++ vandaag naar facts! ^^

(wordt daar eigenlijk met de community van PXTR afgesproken ergens??)
Er wordt bij mijn weten nergens afgesproken, tenzij er buiten de topics iets is geregeld. Er zijn denk ik ook minder mensen die gaan dan de vorige editie.

+++ Veel nieuwe albums die binnenkort uitkomen
+++ Nog altijd onder de indruk van Jomsviking van Amon Amarth, 'k ben echt blij dat ze alweer zo'n goed album hebben kunnen maken
+++ Vanavond nog eens wat gamen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3684
Thnx allemaal!

--- Lichte verkoudheid van op spoed uren met enkel zo'n schort aan op een hard bed te liggen terwijl het daar door al die airco's echt koud en tochtig was. Ik kan echt heel slecht tegen airco... En tegen dat ik een soort van dekentje had was het vermoedelijk al te laat dus.
+++ Laatste paar uur echt heerlijk geslapen!
Image
cron