Re: Wat speel je op dit moment?

721
RoyVdW wrote:
Succes ermee ik begin er niet aan daarom dat ik die verkocht heb aan u. Deze game uitgespeeld toen er nog geen trophies voor waren, maar ik ben niet van plan om die nog eens ACHT!!!! keren te gaan uitspelen en al die dingen te halen voor plat duurt te lang. Plat krijgt een 8/10 qua moeilijkheid dus is echt wel pittig en eerder frustrerend. Als je die kan halen kan je wel zeggen dat je een goede en vooral geduldige gamer bent met te veel tijd die graag nutteloze dingen voltooid zoals die alerts/kills/big boss mode. Daarbij vond ik de game toch niet mijn ding ingewikkelde controls, menu's en overbodigheden van wat ik mij kan herinneren en enorm lange cutscénes tot wel 20 minuten precies een film :dizzy: Die plat mogen ze zelf halen :L: Dit is één van de weinige games die zijn geld echt waard zijn en het verhaal is meesterlijk ja maar te veel van het goede hoeft niet dat is overdreven :P
"Plat krijgt een 8/10 qua moeilijkheid"

Waar kan je dit zien? Die rating.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

722
zenmaster wrote:
RoyVdW wrote:
Succes ermee ik begin er niet aan daarom dat ik die verkocht heb aan u. Deze game uitgespeeld toen er nog geen trophies voor waren, maar ik ben niet van plan om die nog eens ACHT!!!! keren te gaan uitspelen en al die dingen te halen voor plat duurt te lang. Plat krijgt een 8/10 qua moeilijkheid dus is echt wel pittig en eerder frustrerend. Als je die kan halen kan je wel zeggen dat je een goede en vooral geduldige gamer bent met te veel tijd die graag nutteloze dingen voltooid zoals die alerts/kills/big boss mode. Daarbij vond ik de game toch niet mijn ding ingewikkelde controls, menu's en overbodigheden van wat ik mij kan herinneren en enorm lange cutscénes tot wel 20 minuten precies een film :dizzy: Die plat mogen ze zelf halen :L: Dit is één van de weinige games die zijn geld echt waard zijn en het verhaal is meesterlijk ja maar te veel van het goede hoeft niet dat is overdreven :P
"Plat krijgt een 8/10 qua moeilijkheid"

Waar kan je dit zien? Die rating.
Op playstationtrophies.org, bij de trophyguide van de game ;)
http://www.playstationtrophies.org/foru ... admap.html

Er zijn telkens ook aparte topics waarin de moeilijkheid van een platinum wordt gestemd:
http://www.playstationtrophies.org/foru ... ating.html

Re: Wat speel je op dit moment?

724
Rayman Legends eindelijk op plat, dus kan van mijn lijstje af. Nu eerst the Legend of Heroes: Trails of Cold Steel op platinum halen en dan FFXIII: Lightning Returns maar weer even oppakken (was er ook juist zo lekker mee bezig).
In de tussentijd Become a Legend in PES2016 verder spelen (potje per keer, omdat het zo saai is: doe dit stuk alleen maar voor de trophies om eerlijk te zijn) en misschien maar even beginnen aan een van Drakes avonturen op PS4!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

726
Dishonored blijft een ongelofelijke game :)
Ik blijf maar allerlei opties uitzoeken. Eerst doorloop ik het hele level en zoek ik zoveel mogelijk opties uit voor ik eindelijk overga tot het uitvoeren van mijn plan. Ik ga zoveel uren met deze game gespendeerd hebben voor hij eindelijk zal uitgespeeld zijn :p

Re: Wat speel je op dit moment?

730
Het gaat al mis bij dat ik niet zo van spellen met een first person perspectief ben. Maar buiten dat vond ik het gameplay gewijs gewoon niet vloeiend en niet fijn spelen. Mijn broer had precies hetzelfde. We kunnen ons gewoon niet indenken waarom het spel zoveel goede kritieken heeft gekregen en ook zoveel lof van veel spelers.... Maar goed: gelukkig mag ieder z'n ding hebben :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

731
paveman wrote:Het gaat al mis bij dat ik niet zo van spellen met een first person perspectief ben. Maar buiten dat vond ik het gameplay gewijs gewoon niet vloeiend en niet fijn spelen. Mijn broer had precies hetzelfde. We kunnen ons gewoon niet indenken waarom het spel zoveel goede kritieken heeft gekregen en ook zoveel lof van veel spelers.... Maar goed: gelukkig mag ieder z'n ding hebben :D
Ja ok, als ge niet van first person-perspectief houdt, is het al logisch dat ge de game niet leuk vindt :p
Ik vind de gameplay net wel heel goed en vloeiend, dus het zal inderdaad een kwestie van persoonlijke voorkeur zijn ;)

Re: Wat speel je op dit moment?

732
Bully aka Canis canem edit => PS2-nostalgie ten top! :love:

Hopelijk vind ik deze keer wel die laatste rubberband... Indertijd was er eentje die ik niet had gevonden terwijl ik al de rest van de collectibles had gevonden zonder guide (had toen nog geen internet thuis). Jaren later wel internet en nog eens een paar keer erdoor gegaan met guide maar ook toen niks... :think:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

734
paveman wrote:.....en ik blijf me maar verbazen dat er zoveel mensen zijn die Dishonored een goed spel vinden, of zelfs meer dan maximaal middelmatige brol.... :think:
Ik vond er ook niets aan, heb hem deze zomer gespeeld. Ik heb hierover iets geschreven op het forum en ook op de steam reviews (speelde hem op de pc). Heb op steam hierover dan zeer veel hate comments gekregen :P Mensen lezen niet graag slechte dingen over iets wat zij fantastisch vinden.
Image
cron