Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

802
Hoe ga je het vergeelde oplossen?

Is niet simpel hoor

Maar het is te doen.
Vele mensen denken dat het vergelen door tabak etc is.
Maar het is eigenlijk door een stof die plastic brandwerend maakt.
En door UV vergeeld dus de plastics.

Het is op te lossen door waterstof peroxide en in zonlicht laten liggen.
Dus ge moet alles loskopelen zodat je de electronica niet onder de waterstof peroxide zwiert :D

Ik heb net een vergeelde snes gekocht dus wanneer ik de snes heb en waterstofperoxide heb en er genoeg zonlicht is zal ik een topic posten van mijn proces :D

Anyway ik had in mijn jeugd mijn psx bestickerd en heb die sticker er vorige week afgehaald. Damn mijn psx is precies nieuw :D
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

804
Als alles goed is gegaan, want na een paar uren was die uitverkocht op de website waar die exclusief te vinden was!
Image
+

de demo voor FFXV want ik denk dat die niet in de game gaat zitten als ik ergens goed gelezen heb
Image
+ een paar gratis thema's op PSN (Life is Strange, Batman vs Superman, Nights of Azure)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

808
dividedx11 wrote:
Kolm wrote:Voor ne werkende mens was het onmogelijk om die vast te krijgen. Tegen dat ik thuis was, was die al uren uitverkocht... :|
Op je werk kan je die toch ook wel even bestellen?
Op het werk worden behoorlijk wat gamegerelateerde dingen geblokkeerd. Het is uiteindelijk wel de bedoeling dat je werkt en niet dat je een hele dag websites van gamestuff zit af te gaan. Via smartphone zou het technisch wel kunnen maar zoiets via smartphone doen is gewoon erg onhandig. De aankondiging ervan was geloof ik op dezelfde dag dus je zou ook het nieuws ervan moeten volgen tijdens het werk en daar heb ik ook de tijd niet voor (los van het feit dat het niet kan).
Image
cron