Re: Pronken met je Platinums

724
Je kan ook gewoon de meldingen van Playstation Network blokkeren zoals je ook bij die fb-games kan. Hoef je niet zozeer je alles van je vriend te blokkeren of hem te verwijderen. Voor PS4 heb ik fb uitgezet omdat die niet enkel de trophies ging posten maar echt elke keer je een game ging opstarten of wat kocht enz... Bovendien kwam het ook niet echt op je eigen tijdlijn maar ergens onder activities waardoor het voor jezelf amper opvalt dat je anderen aan het volspammen bent. Trophies voor ps3 en psvita komen tenminste normaal op je tijdlijn en daar heb je makkelijk zelf overzicht/controle over.

Gratz allemaal! :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

731
@zenmaster: Lol, had het anders begrepen :p
En back to the future is idd een psn-game van 5 episodes met elk een aparte trophylist. De game is later echter op disc uitgekomen en daar heeft die wel 1 trophylist met platinum. En blijkbaar is de game ondertussen ook voor PS4 uitgekomen op disc :)

@Roy: Staat inderdaad standaard uit maar ik heb op fb best wat gamers/hunters zitten die het leuk vinden om van elkaar te zien wat ze halen. De PS4-variant was me echter iets teveel aan het spammen en vooral omdat het zo verborgen was voor mezelf heb ik het dus uitgezet. PS3 beperkte zich tot trophies en ging die indien mogelijk bundelen met 10 trophies in 1post.
Image