Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3691
minermb wrote:--- Ik heb een uur en een kwartier geleden eten besteld en het is er nog steeds niet. Ik begin nu echt honger te krijgen... Had beter gewoon naar de Macdonalds kunnen gaan :|
Veel sterkte! :(


-- Mijn werk die vergaderingen/presentaties altijd 3 of minder dagen van te voren plant... En dan ook nog eens op een maandagochtend. Goed gedacht aan studenten en mensen die dingen te doen hebben in hun leven...
+ Nog maar een paar dagen!!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3692
itsjustme wrote:
minermb wrote:--- Ik heb een uur en een kwartier geleden eten besteld en het is er nog steeds niet. Ik begin nu echt honger te krijgen... Had beter gewoon naar de Macdonalds kunnen gaan :|
Veel sterkte! :(


-- Mijn werk die vergaderingen/presentaties altijd 3 of minder dagen van te voren plant... En dan ook nog eens op een maandagochtend. Goed gedacht aan studenten en mensen die dingen te doen hebben in hun leven...
+ Nog maar een paar dagen!!
WTF? Voor wat voor zotte organisatie werk je....?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3697
@Kolm: beterschap gewenst!
Ligeiro wrote:++++ vandaag naar facts!
(wordt daar eigenlijk met de community van PXTR afgesproken ergens??)
Het was voor mij ook plots daar (de tijd gaat snel), sneller dan verwacht (zo'n 6 maanden in feite :p) dus ik heb niet de kans gehad om iets af te spreken met de community...niet dat het veel verschil zou gemaakt hebben. Ik wist eigenlijk zelfs niet wie ging of niet, en zo te zien is @divided bij de press.
W.O.L.F. wrote: +++ Het is nu wel enorm in de mode, maar ik moet zeggen dat yoga enorm helpt om zo rustig te worden tijdens het studeren. Ik volg gewoon filmpjes op youtube, er zijn er zelfs die je op een bureaustoel kan doen. Is een aanrader (en helemaal niet zo zweverig, gewoon lekker rekken en strekken op originele manieren)
Echt? Dat lijkt interessant zo op de bureaustoel.


--- Dat slecht voelen in het verlengde weekend zette zich nog een hele tijd door! Ellendig...
--- Lange week en weinig slaap...
--- Wat heeft Square Enix ons nu weer gelapt met FFXV! :angry: Een CE enkel via hun website en beperkt tot 30.000 exemplaren wereldwijd!
--- Als een gek woensdagochtend de online store refreshen, bang dat ik geen CE kon krijgen! Niemand moest in mijn buurt zijn op dat moment!
--- Plots dan toch de CE kunnen bestellen...ik hoorde dat die al in de middag was uitverkocht!
--- Pissig en teleurgesteld zijn op de ontwikkelaar! Dit is gewoon niet leuk meer, games kopen, hun CE's dan, het volgt gewoon de wet van de snelsten, zo oneerlijk!
+/- Ik heb zin om een artikeltje erover te schrijven maar ik weet nu al dat het niet voor dit weekend zal zijn...
--- Zeer weinig tijd dit weekend voor andere zaken, o.a. door F.A.C.T.S.
+++ F.A.C.T.S. was weer geslaagd
+++ Lekkere spaghetti gegeten daarna
+++ Goed geslapen vandaag
+++ F1 vandaag
+++ The Strain vandaag...maar ik moet het opnemen...
+ Kleine dingetjes die me blij maken


--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 17 dagen voor R&C
+++ Nog 37 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE + Guide CE
+++ Nog 142 dagen voor Deus Ex MD CE
+++ Nog 180 dagen voor FFXV CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3698
paveman wrote:
itsjustme wrote:
minermb wrote:--- Ik heb een uur en een kwartier geleden eten besteld en het is er nog steeds niet. Ik begin nu echt honger te krijgen... Had beter gewoon naar de Macdonalds kunnen gaan :|
Veel sterkte! :(


-- Mijn werk die vergaderingen/presentaties altijd 3 of minder dagen van te voren plant... En dan ook nog eens op een maandagochtend. Goed gedacht aan studenten en mensen die dingen te doen hebben in hun leven...
+ Nog maar een paar dagen!!
WTF? Voor wat voor zotte organisatie werk je....?
Makro. Het is niet verplicht om erheen te gaan maar het is toch wel erg belangrijk gezien het over de toekomst van alle werknemers gaat, en of er mensen ontslagen worden
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote: WTF? Voor wat voor zotte organisatie werk je....?
??? Het leger? :think:
Dat was alleen een vooropleiding voor Defensie. Ben klaar met de opleiding maar was afgekeurd bij Defensie.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3702
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote: +++ Het is nu wel enorm in de mode, maar ik moet zeggen dat yoga enorm helpt om zo rustig te worden tijdens het studeren. Ik volg gewoon filmpjes op youtube, er zijn er zelfs die je op een bureaustoel kan doen. Is een aanrader (en helemaal niet zo zweverig, gewoon lekker rekken en strekken op originele manieren)
Echt? Dat lijkt interessant zo op de bureaustoel.
Het is gewoon rustig strechen :) Ik ben fan van deze dame omdat het mij helpt om gewoon te luisteren, ze praat de hele tijd en sommige mensen vinden dat ambetant, ik vind dat juist handig om mijn gedachten te verzetten.



--- Door weer aan alle gewone taken te beginnen super veel stress, alles moet zo snel gebeuren, ik ga 3 dagen rust genomen hebben in heel deze vakantie, verder elke dag taken en masterproef, en nog ga ik er niet geraken om dingen echt af te krijgen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3705
++ mooie dag
++ vroeg klaar met schoolwerk
++ beetje gamen
++ music <3
++ kan bijna The Rains of Castamere spelen op piano
++ eens een nieuwe game gekocht, 't was al even geleden
++ ook Valkyria Chronicles Remaster in preorder gezet :)
+/- soms eens het gevoel van verveling ervaren. Op zich vind ik dat niet erg want 't is de eerste keer in jaren dat ik dat 'probleem' weer ervaar. :p
Image
cron